Ik vind het juist wel een goed idee. Stukje verantwoordelijkheid voor die knul.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:33 schreef fetX het volgende:
Moussa als tweede aanvoerder vind ik trouwens wel erg vreemd. Zou veel eerder voor een Hwang zijn gegaan.
Dat hoop ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Timber voor het einde van de maand weg is. Hij is te goed om onder de radar te blijven, zeker met maar 1-jarig contract.
Hopelijk behouden tot de winterstop & dan verkopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Timber voor het einde van de maand weg is. Hij is te goed om onder de radar te blijven, zeker met maar 1-jarig contract.
Mja, meer dan een Aston Villa gaat niet komen. Gaat hij dat willen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Leuke subtopper. Top competitie. Top salaris.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mja, meer dan een Aston Villa gaat niet komen. Gaat hij dat willen?
Feyenoord zal hem graag willen verkopen, omdat ie anders gratis de deur uitloopt. Dan ga je heem geen aanvoerder maken, want dan kun je over een paar weken ineens iemand anders aanvoerder maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Nee, tijdens de winterstop kunnen clubs hem al laten tekenen voor niets.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk behouden tot de winterstop & dan verkopen.
Die betalen anders prima en 'dan speelt ie zich sneller in de kijker'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mja, meer dan een Aston Villa gaat niet komen. Gaat hij dat willen?
Een jaar verlengen en volgend jaar voor 17-20 verkopen lijkt me prima inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Wel een lastige positie met Timber. Denk dat het de beste speler is die je nog hebt lopen, heel veel geld ga je er niet meer voor krijgen, maar als je hem houdt wordt het nog minder of niks.
Misschien kunnen we een Geertruida afspraak met hem maken.
Dat zal vanuit Feyenoord vast de insteek zijn, dan moet je een afkoopsom overeenkomen en het verhaal is toch juist dat met hem onderhandelen moeilijk is, omdat er ook meteen familie aan tafel komt zitten. Of was dat bij een andere speler?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kunnen we een Geertruida afspraak met hem maken.
Ik vind juist dat er een stijgende lijn in zit. Alweer een stukje beter dan zaterdag. En dat je niet 90 minuten domineert is niet zo gek op dit niveau en zo vroeg in het seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:49 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi dat de zege nog wordt gepakt, maar 2-1 gaat vrees ik niet genoeg zijn om te overleven in Istanbul. Mourinho gaat dit klusje weer klaren hoor. Zeker omdat de Turken allerminst de mindere waren. In 2de helft bepaalde ze de dienst zelfs in de kuip. Feyenoord moet veel dominanter zijn in het voetbal, maar dat is sowieso een probleem onder Van Persie. Onder Slot was het echt ondenkbaar dat de uitploeg in de Kuip domineerde, maar onder Van Persie is het meer regel dan uitzondering. Een zorgwekkende ontwikkeling en daar zou de buitenwacht veel kritischer op moeten zijn.
Absoluutquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig spelen we uit de tweede wedstrijd
@:caland
Ik ben een van zijn grootste criticasters en vond hem vandaag zo akelig vaak dichtbij zijn dat ik het niet uitsluit. Vond hem technisch lang niet zo matig als ik dacht eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat denken jullie, gaat het Sem Steijn dit seizoen lukken om een bal aan te nemen?
Die Turken zitten vaak nogal hoog in de emotiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk dat het dinsdag daar een heksenketel wordt
Lijkt me voor alle partijen het beste inderdaad, maar zou hij daar nog open voor staan na deze beslissing? Ik vrees een beetje dat Van Persie de kans op een verlenging eigenhandig om zeep geholpen heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Een jaar verlengen en volgend jaar voor 17-20 verkopen lijkt me prima inderdaad.
Ik vrees een beetje dat Timber zijn beslissing al heeft genomen en dat dit daarom is gebeurd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lijkt me voor alle partijen het beste inderdaad, maar zou hij daar nog open voor staan na deze beslissing? Ik vrees een beetje dat Van Persie de kans op een verlenging eigenhandig om zeep geholpen heeft.
Opbouwend heb je er niks aan, wat ietwat irritant is als je onder druk staat, wil counteren en dan vliegen de ballen van zijn voeten. Maar met zijn functionele techniek is verder niet veel mis.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een van zijn grootste criticasters en vond hem vandaag zo akelig vaak dichtbij zijn dat ik het niet uitsluit. Vond hem technisch lang niet zo matig als ik dacht eigenlijk
Dat positie kiezen van hem valt wel echt op, dat is echt een enorm talent. En daardoor gaat hij een hoop doelpunten maken, dat lijkt me duidelijk. Had vandaag al gekund, eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een van zijn grootste criticasters en vond hem vandaag zo akelig vaak dichtbij zijn dat ik het niet uitsluit. Vond hem technisch lang niet zo matig als ik dacht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |