31/08/2022quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:42 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord klaar op transfermarkt'
Waarom kunnen wij die Haller niet halen....Utrecht heeft gewoon een betere spits dan Feyenoord.quote:Haller staat voor terugkeer bij FC Utrecht'
Sébastien Haller is volgend Bild dicht bij een definitieve terugkeer bij FC Utrecht. Het contract van de spits bij Borussia Dormund zou ontbonden worden en dan kan hij transfervrij worden vastgelegd door de Domstedelingen.
Ik zou persoonlijk eerder voor een linksbuiten gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kun je één Brubbie van halen dus dat zou ik niet doen.
Sauer gaat nog wel renderen. Moet even wennen aan het tempo, maar talent genoeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk eerder voor een linksbuiten gaan.
Omdat we met Ueda, Carranza, Tengstedt en Carillo al vier spitsen hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij die Haller niet halen....Utrecht heeft gewoon een betere spits dan Feyenoord.
En dan heb je met Diarra ook nog een potentieel fenomeen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sauer gaat nog wel renderen. Moet even wennen aan het tempo, maar talent genoeg.
Waarvan er 2 clowns zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef XSbig het volgende:
[..]
Omdat we met Ueda, Carranza, Tengstedt en Carillo al vier spitsen hebben.
Als we Europa League spelen zou dat een prachtige loting zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Drita gaat voor Europa league kwalificatie #neverforget
Sauer gaat mondjes snoeren. Talent spat er vanaf.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk eerder voor een linksbuiten gaan.
Ja en nee. De vraag is wanneer. Denk dat ie nog wel ff nodig heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Sauer gaat mondjes snoeren. Talent spat er vanaf.
Dat ben ik met je eens makker.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja en nee. De vraag is wanneer. Denk dat ie nog wel ff nodig heeft.
Bij NAC merkte je ook dat het snel beter ging gedurende het seizoen. Hij had al een hoop goeie acties gisteren, maar wist er net niet de juiste eindpass of schot aan te koppelen. Denk dat dat een kwestie van weken is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja en nee. De vraag is wanneer. Denk dat ie nog wel ff nodig heeft.
Zeker voor een buitenspeler ontwikkelt hij zich heel geleidelijk eigenlijk. Bij Minteh, Moussa en Paixao was het veel explosiever.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij NAC merkte je ook dat het snel beter ging gedurende het seizoen. Hij had al een hoop goeie acties gisteren, maar wist er net niet de juiste eindpass of schot aan te koppelen. Denk dat dat een kwestie van weken is.
Sowieso gaat ie in de Eredivisie al heel veel mooie dingen laten zien denk ik.
Die zou bij ons derde in lijn staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij die Haller niet halen....Utrecht heeft gewoon een betere spits dan Feyenoord.
Maar goed denk dat je wel een middenveld hebt om kampioen te worden, doet in ieder geval niet onder voor PSV, alleen aanvallend vind ik het nog wat povertjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker voor een buitenspeler ontwikkelt hij zich heel geleidelijk eigenlijk. Bij Minteh, Moussa en Paixao was het veel explosiever.
Ik ben wel benieuwd. Dat linksbuiten nu een van de zwakker bezette posities is klopt, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel mooi dat er nu op twee jonge talentvolle spelers gegokt wordt.
Tegen de lamme en de blinde zal het wel lukken, tegen serieuzer tegenstanders denk ik dat hij nog wel wat langer nodig heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij NAC merkte je ook dat het snel beter ging gedurende het seizoen. Hij had al een hoop goeie acties gisteren, maar wist er net niet de juiste eindpass of schot aan te koppelen. Denk dat dat een kwestie van weken is.
Sowieso gaat ie in de Eredivisie al heel veel mooie dingen laten zien denk ik.
Rechts en op 10 zit je in principe prima. Links en spits is afwachten hoe ze aanhaken. Vind de keepers ook nog wel een dingetje. Begin het desalniettemin wel weer een stukkie positiever in te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar goed denk dat je wel een middenveld hebt om kampioen te worden, doet in ieder geval niet onder voor PSV, alleen aanvallend vind ik het nog wat povertjes.
Ja, als hij zo doorgaat dan gaan we daar echt een hoop lol aan beleven. Prachtige speler!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Mooi om te zien dat Zechiël het gelijk zo goed doet bij Utrecht, daar gaan we een goeie aan hebben volgend seizoen
Fan van die jongenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, als hij zo doorgaat dan gaan we daar echt een hoop lol aan beleven. Prachtige speler!
https://www.reddit.com/r/(...)%ABl_vs_servette_fc/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |