Ik geef haar het voordeel van de twijfel.quote:
Hopelijk zijn ze beter in reinigen dan in plannen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag zouden de mensen langskomen om de dakgoot te reinigen.
Fout in de planning, komen ze pas vrijdag.
Ja godverdomme, dat is je tweede fout in 2 weken. Hoe moeilijk kan het werken als ander zijn?
Kan ik net zo goed zelf naar Duitsland rijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben net in Duitsland geweest.. 😌 kom maar uitzoeken.
Tegenwoordig is dat allemaal lastig bij bedrijven. Voorraadbeheer is ook zo'n dingetje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja godverdomme, dat is je tweede fout in 2 weken. Hoe moeilijk kan het werken als ander zijn?
Ik zal nog eens aardig doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed zelf naar Duitsland rijden.
Ik ben eerst wel even voorzien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe folder van Die Grenze heeft ook milka.
Niet heel moeilijk, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze beter in reinigen dan in plannen.
Ik doe niet aan fietsverzekeringquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Voor de fietsverzekering is ART3 voldoende.
Ook gewoon denken dat mensen de hele dag niks te doen hebben. Echt hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat allemaal lastig bij bedrijven. Voorraadbeheer is ook zo'n dingetje.
Dit klinkt foutquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik word altijd heel hebberig van al die Kinder producten in de supermarkt daar.
Er zou eens een bedrijf m'n vaatwasser mogen fiksen, die kwamen gewoon twee keer niet opdagen. Na de tweede keer heb ik een ander bedrijf gebeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook gewoon denken dat mensen de hele dag niks te doen hebben. Echt hoor.
Toch niet met zo'n Iers accent?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
lol, ik ook niet. Ik zorg dat ze niet gejat worden. Opgeknapte Gazelle omafiets met een gers slot.quote:
Surprise ei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik word altijd heel hebberig van al die Kinder producten in de supermarkt daar.
Bij Ziggo vinden ze het ook niet zo'n probleem dat we hier in de straat een week geen internet + tv via Ziggo hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook gewoon denken dat mensen de hele dag niks te doen hebben. Echt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |