Kán geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Zit even 10 minuten in bad en dacht; eff op fok spieken
quote:
Ja, is het zover?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie binnenkort eens langs?![]()
Jullie zijn welkom
Ja hoor, denk het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, is het zover?Ik ga je ff appen met wat data voor na onze vakantie. Leuk!
*kijkt naar buiten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer naar binnen, weer donkere wolken
Over paar maanden is hele internet zo. Moet je hier uiteindelijk je komen stellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word echt gek van die Google home die geen passende antwoorden meer geeft op de vragen die je dan stelt.
Hey MKquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word echt gek van die Google home die geen passende antwoorden meer geeft op de vragen die je dan stelt.
Gelukkig weten we allesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar maanden is hele internet zo. Moet je hier uiteindelijk je komen stellen.
slimme vragen moet je ook altijd aan fok stellen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig weten we alles
Meer zelfs nog als @:uitstraling er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |