abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:20:24 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218423851
Disclaimer: Ik ga natuurlijk niet één derde van de wereldbevolking bashen dat zou niet netjes zijn maar toch valt het mij op dat het voornamelijk Aziatische mensen zijn die zich totaal niet bewust zijn van hun omgeving. Bij mij in de flat stonden er een paar beneden bij de lift en ik zeg zo hallo en ze kijken zo verbaasd van wie is die man waarom praat hij tegen ons. Of in de supermarkt dat ze echt helemaal in hun eigen wereldje zitten en naar de producten kijken en helemaal geschrokken of zo wegkijken als ze oogcontact met je hebben. Of als ze buiten met hun kind aan het wandelen zijn en ze steken over dat ze dit dan zo langzaam doen zonder ook maar naar links of rechts te kijken alsof ze graag willen dat ze aangereden worden of zo.

Het maakt mij echt niet uit wat je afkomst is hoor, heb zelf ook veel te maken gehad met discriminatie in mijn leven. Maar het valt me wel op dat het vooral Aziatische mensen in Nederland zijn die totaal niet omgevingsbewust zijn en echt alleen maar met zichzelf bezig zijn.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:26:23 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218423924
Mijn ervaring is juist dat ze netjes uit de buurt blijven en nooit in de weg gaan staan, itt Nederlanders die op dergelijke wijze trachten door je aangesproken te worden.

Afgelopen vrijdag was er trouwens één die wel heel bewust was van haar omgeving :9 jaaaa oké nu hou ik echt op.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:35:53 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_218424032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:20 schreef SuperNeger het volgende:
Disclaimer: Ik ga natuurlijk niet één derde van de wereldbevolking bashen dat zou niet netjes zijn maar toch valt het mij op dat het voornamelijk Aziatische mensen zijn die zich totaal niet bewust zijn van hun omgeving. Bij mij in de flat stonden er een paar beneden bij de lift en ik zeg zo hallo en ze kijken zo verbaasd van wie is die man waarom praat hij tegen ons. Of in de supermarkt dat ze echt helemaal in hun eigen wereldje zitten en naar de producten kijken en helemaal geschrokken of zo wegkijken als ze oogcontact met je hebben. Of als ze buiten met hun kind aan het wandelen zijn en ze steken over dat ze dit dan zo langzaam doen zonder ook maar naar links of rechts te kijken alsof ze graag willen dat ze aangereden worden of zo.

Het maakt mij echt niet uit wat je afkomst is hoor, heb zelf ook veel te maken gehad met discriminatie in mijn leven. Maar het valt me wel op dat het vooral Aziatische mensen in Nederland zijn die totaal niet omgevingsbewust zijn en echt alleen maar met zichzelf bezig zijn.
Bedoel je nou Oost Aziaten? (Japan/China/Korea)
ZuidOost? (Vietnam/Laos/Cambodia/Thailand/Indonesie/Fillipijnen)
of Zuid? (Iran/Afghanistan/Pakistan/India/Bangladesh)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:36:12 #4
479315 SuperNeger
pi_218424037
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:35 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Bedoel je nou Oost Aziaten? (Japan/China/Korea)
ZuidOost? (Vietnam/Laos/Cambodia/Thailand/Indonesie/Fillipijnen)
of Zuid? (Iran/Afghanistan/Pakistan/India/Bangladesh)
Gewoon Chinezen
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218424042
Mijn ervaring met chinezen is dat ze de meest egoistische mensen op de wereld zijn.
  Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:37:31 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_218424050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:36 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Gewoon Chinezen
Bekijk deze YouTube-video

TS kan hele bevolkingsgroepen niet onderscheiden. Klacht afgewezen.
pi_218424056
Ik herken dit bij alle soorten en kleuren mensen. :r

Gesprekken tussen de schuifdeuren van een winkel.
Auto midden op de weg stilzetten omdat ze iets zoeken of iets voorbij zijn gereden.
Denken dat jij wel even wacht omdat er iets hun pad blokkeert en ze jouw pad op komen.

Dat soort dingetjes. Allemaal :+
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:38:31 #8
479315 SuperNeger
pi_218424058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:36 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn ervaring met chinezen is dat ze de meest egoistische mensen op de wereld zijn.
Ja dat dus een beetje. Dat is precies het idee wat ik heb met die mensen. Stel je valt neer omdat je een hartaanval krijgt dan zouden ze gewoon wegkijken of over je heen stappen.

Ik ga er volgende keer wel wat van zeggen dat je in Nederland gewoon vriendelijk lacht en hallo zegt tegen je buren en anders gaan ze maar ergens anders wonen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218424873
Waarom zou iedereen je moeten aanspreken?. Ik kan het alleen voorstellen als je hen wat vraagt zonder antwoord terug te krijgen vervelend is, anders... onterechte klacht.
pi_218424967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:20 schreef SuperNeger het volgende:

Zelfde geval in musea. Gewoon als een blinde koe rondlopen. Op de fiets in het midden van de straat fietsen of zelfs links als een achterlijke aap...
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:53:14 #11
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218424973
Er liep pas nog iemand letterlijk tegen me aan op de stoep omdat ze met haar hoofd helemaal omgedraaid naar een verbouwing aan de overkant liep te kijken. Je weet wel, zoals hele kleine kinderen weleens doen omdat die nog niet snappen dat je omgeving blijft bestaan wanneer je er niet naar kijkt.

Verder duw ik regelmatig passief agressief winkelkarretjes van midden in het gangpad opzij. Krijg ik nog commentaar ook.

Allemaal blanke vrouwen trouwens ;(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:24:06 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_218425142
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Er liep pas nog iemand letterlijk tegen me aan op de stoep omdat ze met haar hoofd helemaal omgedraaid naar een verbouwing aan de overkant liep te kijken. Je weet wel, zoals hele kleine kinderen weleens doen omdat die nog niet snappen dat je omgeving blijft bestaan wanneer je er niet naar kijkt.

Verder duw ik regelmatig passief agressief winkelkarretjes van midden in het gangpad opzij. Krijg ik nog commentaar ook.

Ik sleep ze altijd een endje mee, totdat ze achter me aan komen gerend 'Muneer, muneer, dat is mijn karretje'

>:)
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:30:29 #13
pi_218425204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:24 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Ik sleep ze altijd een endje mee, totdat ze achter me aan komen gerend 'Muneer, muneer, dat is mijn karretje'

>:)
:D Ik weiger vaak bij de kassa om voor mijn boodschappen een balkje te zetten want dat hoor je achter je boodschappen te doen. En dan kijken hoeveel van mijn boodschappen al gescand zijn voordat mijn voorganger ingrijpt.

Je moet ergens van kunnen genieten in het leven.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:30:58 #14
503714 SebbeSwensje
pi_218425209
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
:D Ik weiger vaak bij de kassa om voor mijn boodschappen een balkje te zetten want dat hoor je achter je boodschappen te doen. En dan kijken hoeveel van mijn boodschappen al gescand zijn voordat mijn voorganger ingrijpt.

Je moet ergens van kunnen genieten in het leven.
Ben jij mijn kloon ofzo? Ook altijd leuk om ze dan heel demonstratief aan te gaan kijken. Ze weten soms echt niet meer waar ze het zoeken moeten _O-
Appears.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:36:16 #15
pi_218425232
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ben jij mijn kloon ofzo? Ook altijd leuk om ze dan heel demonstratief aan te gaan kijken. Ze weten soms echt niet meer waar ze het zoeken moeten _O-
Ik ben hier langer dan jij ;)

Ik ben toch altijd wel blij met de zelfscan bij de AH hier. Bezorgen is natuurlijk de echte oplossing, maar ik denk niet genoeg vooruit om het daarmee te redden.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:39:58 #16
503714 SebbeSwensje
pi_218425248
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik ben hier langer dan jij ;)

Ik ben toch altijd wel blij met de zelfscan bij de AH hier. Bezorgen is natuurlijk de echte oplossing, maar ik denk niet genoeg vooruit om het daarmee te redden.
Dit is niet mijn originele account hoor, maar ik vermoed zomaar dat jij ook een 1.0 versie had.
Vond het gewoon hilarisch om in 2 posts mijn leven te lezen :D
Appears.
pi_218425261
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

Ja vrouw…..duh. :')
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:44:45 #18
256666 leeell
I know you're lonely
pi_218425265
quote:

[..]
Gewoon Chinezen
Hoe weet je dat nou
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_218425861
Hier in de provincie kom ik hoofdzakelijk blanke mensen tegen dus ik kan me niet plaatsen in deze visie
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:23:58 #20
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218425950
Ze komen niet zo vaak negers tegen, dus ik snap hun schrik reactie wel als ze jou tegenkomen
Je bent een waardeloze agent.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:28:30 #21
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218425969
pi_218426147
Ze hebben dan ook meer neanderthaler-genen. Neanderthalers leefden in kleinere groepen of zelfs solitair. Vandaar dat autisme ook vaker voorkomt onder blanken en aziaten, hebben beide meer met neanderthalers 'gemixed'. Neanderthalers waren echter ook intelligenter, dus dat is dan weer de keerzijde van het verhaal.
pi_218426360
quote:

[..]
Gewoon Chinezen
Ik neem aan deze?
240201_1_babes194_46.jpg
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:24:40 #24
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218426773
Topic gesloten wegens discriminerende uitlatingen:

"Het zijn voornamelijk Aziatische mensen die zich totaal niet bewust zijn van hun omgeving."
"Ze zitten helemaal in hun eigen wereldje."
"Alsof ze graag willen dat ze aangereden worden."

Dit zijn veralgemeningen over gedrag op basis van afkomst, wat onder "discriminatie" valt volgens de FOk! userpolicy denk ik hoor. Probeer toch in het vervolg daar beter op te letten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')