quote:Popster Danni Minoque speelt cupido en helpt tien vrijgezelle gay-mannen de liefde te vinden. Bij de eerste ontmoeting in een prachtig, Italiaans landhuis wordt meteen gezoend om te testen of er chemie is! Pas daarna is er ruimte voor een goed gesprek.
De meiden versie ook gezien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:52 schreef maily het volgende:
Ze weten van gekkigheid niet meer wat voor vermaak ze moeten uitzenden.
Oh ik vind het wel leukquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk zulke dingen helemaal niet.
Als je dan van homo-films houdt, kan ik jou de volgende film van harte aanbevelen.quote:
Het is gewoon een gay love island. Als je love island leuk vindt dan vind je dit ook leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Bij de eerste ontmoeting in een prachtig, Italiaans landhuis wordt meteen gezoend om te testen of er chemie is! Pas daarna is er ruimte voor een goed gesprek.'
Ik weet genoeg
Oh ja, ik kijk dat allemaal niet. Valt nog mee dat ze niet meteen gaan neuken om de chemie te testen, alleen zoenen is wat lafjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gay love island. Als je love island leuk vindt dan vind je dit ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |