abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2025 @ 15:03:42 #1
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_218415648
Zijn er hier nog hobbyisten die aan luchtdrukschieten doen? Ik zoek wat advies/ideeën...

Wil een nieuw luchtdrukgeweer halen, maar ben er nog niet over uit welk merk en type.

Wel ben ik erover uit dat ik geen PCP neem maar één met een gasveer. Dit vooral vanwege de grotere investering met PCP en de benodigde toebehoren (pomp etc). Wellicht in de toekomst... tevens ga ik voorlopig toch schieten op max 30 meter dus dan zou een PCP overkill zijn.

Tevens twijfel ik tussen de 5.5mm (.22) of een 6.35 mm (.25), de 4.5mm (.177) kaliber valt sowieso af.

Vooralsnog heb ik mijn ogen laten vallen op de Hatsan Proxima. De 6.35 variant hiervan heeft 25 joule en een 190m/s mondingssnelheid., en de 5.5 variant een mondingssnelheid van 220m/s.

Maar iemand hier ervaring met deze of een vergelijkbaar model qua specs?

Daarnaast orienteer ik me momenteel in de shops****** maar misschien dat iemand een beter adresje weet/heeft?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 07-08-2025 10:52:55 ]
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')