abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218403751

Ik ga hier nu drie argumenten geven waarom Vitesse een parodie op een voetbalclub is. Deze kunnen uiteraard naar gelang aangevuld worden in dit stormlooptopic!

Argument 1: het stadion

Het gelredome is, zoals het ooit op de gevels stond in bovenstaande foto, geen voetbalstadion. Het doet meer aan als een soort kruising tussen een evenementenhal en een troosteloze sovjetfabriek aan de buitenkant. Eenmaal binnen heb je totdat je een deur opent om de tribune op te gaan ook totaal niet het idee dat je in een voetbalstadion loopt. Overigens is het wel een prima locatie om meerdere pillen in je muil te stoppen onder het genot van wat harde housebeats, maar dit geheel terzijde.

Argument 2: het publiek (of beter gezegd, het gebrek daaraan)

Hoewel Vitesse, helemaal voor een middelgrote pauperstad, gemiddeld best een respectabel aantal toeschouwers trekt is het gelredome (zie argument 1) een maatje of 2-3 te groot voor de voetbalclub (Vitesse) die het stadion zo nu en dan huurt. Dit levert behoorlijk wat lege plekken op en een nog troostelozere sfeer dan het stadion an sich al met zich meebrengt. Dit probeert de voetbalclub te verhullen door zwarte doeken op de lege plekken neer te leggen, ter info.

Tevens grossiert Vitesse in tokkiegedrag van haar aanhang de laatste tijd. Gestaakte wedstrijden zijn schering en inslag en tevens vinden ze het blijkbaar leuk om het urinoir in de voetbalstadion waar ze spelen te vernielen. Wat er dus weer voor zorgt dat ze niet naar dat zelfde urinioir kunnen. Rare jongens, die Arnhemmers. :{

twitter

Argument 3: het veld
twitter

Hoewel Karel Aalbers, de man die dit gedrocht van een stadion ooit bedacht heeft, met het geniale idee kwam dat het veld naar buiten gerold kan worden en zo goed onderhouden blijft is het veld van Vitesse te vergelijken met die van voetbalclub de Paasberg (net zo'n tokkievereniging in dezelfde stad). Hoewel sommige users de verhuurder de schuld blijven geven kan je als voetbalclub natuurlijk ook best wat investeren als er simpelweg niet op te voetballen valt.

:T
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 3 augustus 2025 @ 10:33:13 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218403756
Janken joh.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 3 augustus 2025 @ 10:38:14 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218403800
Graag de TT weer in ere herstellen @onlogisch @Coco
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218403806
Lexit?
pi_218404663
Tragisch dat deze voetbalclub door bureaucratie ophoudt te bestaan.
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:50:04 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218404688
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tragisch dat deze voetbalclub door bureaucratie ophoudt te bestaan.
Ik zou eerder zeggen dat ze ophouden te bestaan door een compleet gebrek aan bureaucratie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 augustus 2025 @ 13:38:18 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218405150
We kunnen er allemaal wel om lachen maar het is natuurlijk wel gewoon triest dat een stad als Arnhem geen profclub meer heeft. Vitesse gaat nog wel gemist worden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218405266
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:38 schreef PzKpfw het volgende:
We kunnen er allemaal wel om lachen maar het is natuurlijk wel gewoon triest dat een stad als Arnhem geen profclub meer heeft. Vitesse gaat nog wel gemist worden.
Haarlem is net zo groot qua inwoners en die missen we ook niet. Sentimentele gedoe.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 3 augustus 2025 @ 14:09:47 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218405336
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:57 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Haarlem is net zo groot qua inwoners en die missen we ook niet. Sentimentele gedoe.
Er zijn talloze amateurclubs te noemen waar meer mensen komen kijken dan Haarlem, subtiel verschil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218405352
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:57 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Haarlem is failliet gegaan om 1 miljoen met een stadion capaciteit van 3 duizend zonder ooit uit te verkopen.

Is al 100x door 100 verschillende mensen gezegd in dit topic over Vitesse. Terecht dat ze hun licentie verliesen maar lul niet zo dom.
pi_218405358
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Er zijn talloze amateurclubs te noemen waar meer mensen komen kijken dan Haarlem, subtiel verschil.
Je doet alsof het leven van die mensen nu ineens stopt.. alsof de stad Arnhem floreerde op de Vitesse supporters. Nu zal de hele middenstand zeker ook failliet gaan?
pi_218405389
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:12 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Je doet alsof het leven van die mensen nu ineens stopt.. alsof de stad Arnhem floreerde op de Vitesse supporters. Nu zal de hele middenstand zeker ook failliet gaan?
Geen idee hoe je dat uit die post kon halen maar vooralsnog ben jij de enige die dit claimt.
pi_218405403
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Geen idee hoe je dat uit die post kon halen maar vooralsnog ben jij de enige die dit claimt.
Mensen doen hysterisch, alsof het leven stopt nu er een fraudeurs club omvalt. Er is meer in het leven dan voetbal. De mensen die werkeloos raken vinden wel weer een andere baan. We moeten nu niet doen alsof het hedendaagse voetbal nooit meer hetzelfde zal zijn.
pi_218405411
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Mensen doen hysterisch, alsof het leven stopt nu er een fraudeurs club omvalt. Er is meer in het leven dan voetbal. De mensen die werkeloos raken vinden wel weer een andere baan. We moeten nu niet doen alsof het hedendaagse voetbal nooit meer hetzelfde zal zijn.
In en voor Arnhem wel en daar gaat het hier over.
pi_218405466
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
In en voor Arnhem wel en daar gaat het hier over.
Nou het leven staat stil nu hoor. De criminaliteit zal stijgen, het aantal zelfmoorden zal stijgen, de sfeer op straat zal grimmiger zijn, de hele mkb zal er last van krijgen en failliet gaan, etc etc. Hou toch op man, alsof het leven in Arnhem nu nooit meer hetzelfde zal zijn :')

Het is maar voetbal hoor :')

Ze stonden te juichen toen die Rus kwam, maar toen het slecht ging zijn ze niet de straat op gegaan. Ja richting Zeist misschien, maar die doen alleen wat de regels nageven.
pi_218405522
Is goed man.
pi_218405604
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:38 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is zeker zo maar hier is duidelijk het gevalletje hoogmoed komt ten val
Uitspraken zoals
Er is maar plek voor 1 prof club in Gelderland.
Vitesse gaat vanaf nu voor de landstitel.

Zonder dat valse geld was Vitesse niet meer geweest dan bijvoorbeeld Heracles en had het waarschijnlijk geen beker gewonnen en diverse keren geplaatst voor Europees voetbal
Dat er nu sarcastische reacties komen is begrijpelijk
pi_218406022
Als je kon degraderen zouden ze nu ook wel degraderen naar het amateurvoetbal... en zouden ze vanzelf ver weg zakken
pi_218406782
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:11 schreef Halcon het volgende:
Als je kon degraderen zouden ze nu ook wel degraderen naar het amateurvoetbal... en zouden ze vanzelf ver weg zakken
Dit. Je kan ze 100 punten aftrek geven, het heeft totaal geen gevolg op het feit na dat je niet kan promoveren. Vitesse komt al jaren goed weg.
pi_218410345
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:11 schreef Halcon het volgende:
Vorig jaar zonder minpunten 14e van de 20.
pi_218410356
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:32 schreef Makamba_ het volgende:
Is goed man.
Uiteindelijk is het gewoon brood en spelen. Niet te groot te maken allemaal.
pi_218410373
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Zijn die minpunten ook al onterecht dan?
Dan kan iedere club wel gaan frauderen.
pi_218410426
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ja maar die minpunten waren er, en terecht dus gewoon 20e van de 20
  zondag 3 augustus 2025 @ 22:22:13 #24
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_218410912
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 14:25 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nou het leven staat stil nu hoor. De criminaliteit zal stijgen, het aantal zelfmoorden zal stijgen, de sfeer op straat zal grimmiger zijn, de hele mkb zal er last van krijgen en failliet gaan, etc etc. Hou toch op man, alsof het leven in Arnhem nu nooit meer hetzelfde zal zijn :')

Het is maar voetbal hoor :')

Ze stonden te juichen toen die Rus kwam, maar toen het slecht ging zijn ze niet de straat op gegaan. Ja richting Zeist misschien, maar die doen alleen wat de regels nageven.
Bedoel je Jordania (Georgiër)? Ik heb geen mens ooit zien juichen toen Oyf het overnam, jij wel dus?
pi_218410950
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:22 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Bedoel je Jordania (Georgiër)? Ik heb geen mens ooit zien juichen toen Oyf het overnam, jij wel dus?
Een pot nat. Als je je ziel aan dat soort lui verkoopt en denkt dat je ineens CL gaat spelen dan ben je gewoon bijzonder naïef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')