abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218539853
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
Maar waarom zijn we evolutionair gezien dan de kont aantrekkelijk gaan vinden? Diens enige doel is zitten en poepen
't Echte en 't ware!
  Forum Admin dinsdag 19 augustus 2025 @ 11:07:30 #52
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218539865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:05 schreef Japepk het volgende:

[..]
Maar waarom zijn we evolutionair gezien dan de kont aantrekkelijk gaan vinden? Diens enige doel is zitten en poepen
Denk vanwege evolutie en vroeger alles op 'doggystyle' deden. Dus een goede kont was pré.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218543729
quote:

[..]
Is toch omdat een goede kont goede vetten heeft voor de baby, dus een signaal van vruchtbaarheid en gezondheid. En wat betreft de kromming van de kont is het toch van belang om de rug te ontlasten bij zwangerschap.
pi_218622410
quote:

[..]
En voor anale seks
pi_218630449
Geen idee waarom borsten aantrekkelijk zijn. Ik ben zelf meer een billenman maar ik kan borsten ook erg aantrekkelijk vinden. Hoe mooi ik een stel borsten vind hangt niet samen met de grootte.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218676957
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Geen idee waarom borsten aantrekkelijk zijn. Ik ben zelf meer een billenman maar ik kan borsten ook erg aantrekkelijk vinden. Hoe mooi ik een stel borsten vind hangt niet samen met de grootte.
En mooie billen ligt aan de proportie t.o.v. de taille en de bolling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218677009
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
En mooie billen ligt aan de proportie t.o.v. de taille en de bolling.
Ook de vorm van het bovenbeen speelt mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218677212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ook de vorm van het bovenbeen speelt mee.
Complexe wiskunde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218687112
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 01:51 schreef Masberum het volgende:
Bedoel een vagina stimuleert nog wat sensoren in de penis.. maar borsten doen eigenlijk niks, ze zijn gewoon aanwezig. Misschien het idee dat ze je kinderen melk kunnen geven? Maar dat is niet een geile gedachte.. Waarom vinden we borsten aantrekkelijk?
Leuke rage bait topic.
quote:
borsten doen eigenlijk niks, ze zijn gewoon aanwezig
Dat bepaal ik zelf wel en sommige borsten spelen met mijn fantasie gewoon heerlijk die dingen om te zien.
pi_218699602
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Zakje zand? Huh?
Als ze nog niet volgroeid zijn bedoelt-ie, gok ik zo :Y :')
pi_218715017
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 04:22 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind borsten zelf ook niet bijzonder geil of aantrekkelijk
Het is vooral het feit dat vrouwen ze meestal verbergen dat ze zo geil maakt
ik heb het nooit op deze manier gezien! verklaart wel heel veel
Howdy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')