Hier weer een zeer terechte klacht van jullie favoriete zina Aberkullie a matsko’s.
Op deze prachtige zonovergoten dag had ik wat business te doen in Uut.
Als extreemlinkse woke deuger ga ik natuurlijk niet onnodig het klimaat om zeep helpen, dus in plaats van mijn wagen pakte ik de trein (inb4 ov gehaat), ik hoefde immers maar enkele haltes te reizen.
De treinrit verliep boven verwachting en zodoende stapte ik met een grandioos goed humeur uit op perron 4, alwaar ik mijn weg omhoog vervolgde naar de stationshal. Tot zover niks aan de hand zou je denken.
Maar wat er toen gebeurde!!
Net buiten HC (Hoog Catharijne in dit geval, niet high class) stond er een groepering met bordjes. Omdat ik mij nu eenmaal overal mee wil bemoeien besloot ik wat naderbij te komen om een blik op een van deze bordjes te werpen. Bleek dat het van die relikneuzen waren met een anti-abortus overtuiging, die zij aan nietsvermoedende passanten probeerden op te dringen. Op de bordjes dan ook de meest weerzinwekkende teksten en plaatjes van embryo’s en foetussen.
Iets verderop stonden een paar heren van hendheving absoluut geen aanstalten te maken.
Zoals jullie zullen begrijpen heb ik direct rechtsomkeert gemaakt om thuis dit topic te openen. Graag een like, comment en abonneer vandaag nog op mijn kanaal.
Met vriendelijke groet,
Aberkullie