Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Jan Des Bouvries is verzorger bij Visma?
Dus niet veel verschil met de mannenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Nederlandse dames mogen aan de bak om de komende jaren nog wat te winnen
Klassieke verhaal als ze alles winnen is het niet goed, is er concurrentie is er ook weer kritiek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Nederlandse dames mogen aan de bak om de komende jaren nog wat te winnen
'Ik weet niet', Demi Hassanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Piet en SarahDemi faalt meteen. Weer DE RUG zeker
Bunel rijdt toch een prima tour. Ze is ook pas 20!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paar conclusies:
- Inval bij UAE graag. SquibanHou op.
- Van Emden-effect bij Visma. Gruwelijk op punt. Behalve Bunel misschien
- Demi wordt links en rechts voorbijgestreefd.
- De Aru-bek van Ghekiere gaat me nachtmerries bezorgen.
BRIENENOORDEDquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Ik weet niet', Demi Hassan
https://nos.nl/collectie/13994/artikel/2577363
Mokerlelijke bril ook, zet hem eens af joh als de zon niet schijnt.
Kan morgen alsnog natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot. ACH DEMI. Je had Gigante gewoon al op 2 minuten kunnen zetten dan was je nog tweede geworden.
Vollering heeft denk ik ook gewoon veel te veel gekoerst dit jaar. De rest van haar jaar is gewoon prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paar conclusies:
- Inval bij UAE graag. SquibanHou op.
- Van Emden-effect bij Visma. Gruwelijk op punt. Behalve Bunel misschien
- Demi wordt links en rechts voorbijgestreefd.
- De Aru-bek van Ghekiere gaat me nachtmerries bezorgen.
Dat beurtje vandaag was het eerste goede dat ze gedaan heeft. Verder alleen maar op de grond gelegen, tijd verloren in de heuveletappes en doordat ze altijd achterin rijdt, pech gehad en nooit meer teruggekeerd en een witte trui voor het oprapen laten liggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bunel rijdt toch een prima tour. Ze is ook pas 20!
Geloof het of niet, maar dat is dus een vrouw.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Jan Des Bouvries is verzorger bij Visma?
Dit heeft inderdaad veel weg van opportunistisch denken en populair willen zijn. Vollering reed op Mendizorrotz eerder dit jaar nog de beste wattages ooit neergezet door een vrouw. Daar zit dan ook direct het euvel, want nu ben je bezig records te vestigen in koersen die er totaal niet toe doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vollering heeft denk ik ook gewoon veel te veel gekoerst dit jaar. De rest van haar jaar is gewoon prima.
Heeft die psychologische oorlogsvoering van Djos toch uitstekend gewerkt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:26 schreef DeeBee het volgende:
Vollering lijkt ook wel echt een mentale blokkade te hebben, haar beste prestaties komen er niet uit op de belangrijkste momenten, wat dat betreft een anti-PFP
Dideriksen volgt een omgekeerde Ozempic kuur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
Julie Bego is voor haar top 3-klassement voor de witte trui op sleeptouw genomen door tientonner Dideriksen. Toch mooi de schade beperkt weten te houden tot 23 minuten.
Volgend jaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:39 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dideriksen volgt een omgekeerde Ozempic kuur?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |