Dit is een grap. Toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Rutte was misschien wel de beste premier ooit. Niet perfect, maar wel een stabiel midden in de chaos.
Dat had je wel eerder mogen zeggen.quote:
Misschien omdat het adres dat je me gaf van de lunchroom eigenlijk Snackbar de Schakel was??quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat had je wel eerder mogen zeggen.
Vorige keer heb ik op JOU gestemd, maar je stelt me zoals altijd COMPLEET teleur.
Het meest erge was nog wel dat we vorige maand samen hadden afgesproken voor een normale lunch, en toen ik langs kwam lopen, was het eerste dat je schreeuwde naar iedereen: "IS ER IETS?"
Eigenlijk ben je toxic voor me maar ik blijf terugkomen naar je.
De Schakel is mijn Kerk. Maak mijn FrituurGod aub niet belachelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Misschien omdat het adres dat je me gaf van de lunchroom eigenlijk Snackbar de Schakel was??
En wat ik ook niet leuk vond is toen je die zogenaamde vegetarische zomerkroket voor me haalde en er een jalapeno in bleek te zitten. Je bent gewoon een onbetrouwbaar sujet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:47 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
De Schakel is mijn Kerk. Maak mijn FrituurGod aub niet belachelijk.
Heb je hier ook voorbeelden van?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:09 schreef RotatoR het volgende:
Het kan altijd debieler, zie het stadsbestuur van Amsterdam.
Dus onder een Biden,Kamala of Hillary zou er geen dictatuur bestaan, geen censuur, oorlog, epstein-files etcetera?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:33 schreef Chandler het volgende:
Ik herken mij hier ook in! Ik heb niets met genoemden...
Maar merk wel dat voor in de US of A mensen met een zeer beperkt IQ stemmen op een persoon die graag dictator wil worden. Zich continu vast lult en bergen met onzin verkondigd (1000% korting... wat the f)..
Never underestimate the power of stupid people in large groups.
And America is showing us how its done!...
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Klacht: iedereen schreeuwt, niemand luistert. En de simpele schreeuwers van links én rechts maken alles alleen maar erger.
Wat wil je nou zeggen dan? De huidige president heeft in 100 dagen meer gelogen dan de meeste presidenten bij elkaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:06 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dus onder een Biden,Kamala of Hillary zou er geen dictatuur bestaan, geen censuur, oorlog, epstein-files etcetera?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |