abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218397671
Denk je nou echt dat die grenzen open gaan om die mensen te helpen, of om het zogenaamde werkloosheidscijfer tegen te gaan? Sommige mensen tonen geen struisvogelgedrag, maar steken hun kop letterlijk in hun eigen hol, omdat ze het belangrijker vinden om op te scheppen wat ze gisteren gegeten hebben.
Daar moet je trouwens wel flexibel en lenig voor zijn. Ik kan het niet. Nooit gekund ook. Nooit geprobeerd zelfs.
Nee tuurlijk niet! Die gasten komen omdat ze het systeem willen destabiliseren en ontwrichten, zodat zij die dit veroorzaken straks met de perfecte oplossing kunnen komen.
De zoveelste gemaakte crisis om naar een oplossing toe te werken. Maar die sukkels met regenboogvlaggen en Palestina vlaggen zwaaien gewoon als gesubsidieerde klapmongooltjes over straat omdat ze van voor toch niet weten dat je van achter leven.

Dus toen bedacht ik waarom ze CO2 aan het opslaan zijn onder de noordzee. Niemand weet het. Je moeder weet het ook niet, vraag maar! VRAAG DAN!
Ik weet inmiddels wel waarom ze CO2 opslaan. Omdat CO2 een commodity wordt zoals goud. Ze pompen letterlijk de aarde met lucht, omdat lucht blijkbaar een waarde gaat krijgen.
Mocht je nagaan, als je gaat schijten krijg je zo 15 euro boete. Dus de hoeveelheid co2 levert geen geld op, maar de minderheid levert geld op.

Aangezien CO2 gewoon een onderdeel is van ons default lifestyle. En niet iets van de afgelopen paar jaar, maar een essentieel onderdeel is om leven op aarde te garanderen de afgelopen miljoenen jaren. Is CO2 uit het niets een probleem geworden.

Het is binnenkort dus strafbaar om een ruft te laten. Hoppa, gewoon op de digitale bon geslingerd worden. Hoe meer eieren je vreet hoe groter de kans is op kontlucht. Formule: Lengte in ms * geluid in db = x aan negatieve co2 punten. En je krijgt maar 150 per maandbasis

Maar luister nou.. allemaal complot, I know. I don't care realy. Dussuhh.. we hadden het over de digitale euro hč.
Waarom dat meerwaarde heeft t.o.v. de eckte euro.. dat zal ik je uitleggen.

Mensen krijgen namelijk geen bijstand meer, maar krijgen een vergoeding in de vorm van een digitale euro c.q. BASISSSSSSSINKOMENNNN
Je hebt 3 maanden de tijd om die vergoeding uit te geven, anders verdwijnt het als edward snowden voor de zon.
Net als de digitale vergoedingen die je bijvoorbeeld krijgt op booking.com. NEe je krijgt geen geld terug, je krijgt je geld terug in booking.com euro's die maar een paar jaar gelding zijn.
Of een ander bekend voorbeeld zijn de cadeaubonnen. Je denkt iemand een grappig cadeau te geven, maar het is gewoon het afkopen van geld. Geld op een pasje wat zijn waarde verliest na x jaar.
Koop geen domme bonnen, maar geef gewoon cash man! CASH IS KING!
Vouw desnoods een boodje van de 50 eckies. Doe er wat grappigs mee.

Ook al is een bijstand weinig, je hebt wel de mogelijkheid om te sparen. Maar als je nu exact dezelfde hoeveelheid krijgt in de vorm van een programmeerbare euro (is weer een verhaal apart), dan kan je als overheid heel makkelijk geld verduisteren.

Als mensen zelf niet eens willen beseffen hoe ontiegelijk onwenselijk zo'n situatie is, zou ik mezelf als NPC toch eens proberen mezelf wat meer wakker te schudden, in plaats van je geen enkele reet willen aantrekken van dingen die zijn en alles lafjes op je af laat komen.

Dus stel je krijg 1000 digitale euro's. Maar die zijn dus verdwenen als je die niet binnen 3 maanden volledig hebt besteed. Dat is dus simpelweg allemaal uitgaven die de overheid weer terugkrijgt als inkomsten. Begriepst du dat?

Ja.. begrijp je nu al een beetje waarom ze een wereld willen nastreven onder de befaamde slogan: You will own NOTHING, but you will be very happy.

Ok, mijn lulverhaal van de week zit er weer op. Fijn weekend

YOLO

[ Bericht 4% gewijzigd door Viesdik op 02-08-2025 16:37:05 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218397728
Bnw is een deurtje verder
No bitch to me
pi_218397736
Man man man. Als je nou onzin zou verkondigen zou ik nog een :') smiley eraan wagen.

Maar nu. -O-
pi_218397792
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:02 schreef YoopY het volgende:
Man man man. Als je nou onzin zou verkondigen zou ik nog een :') smiley eraan wagen.

Maar nu. -O-
Het leven is soms een en al onzin :)
pi_218397796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:01 schreef TornadoDK het volgende:
Bnw is een deurtje verder
Ik wist wel dat je bang werd
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:09:38 #6
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218397809
Omg ja echt he Edwin Snowden vaarwellie mozarellie
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:11:28 #7
403820 Aberkullie
pi_218397826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:08 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het leven is soms een en al onzin :)
Haha echt zoo noncha
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:19:52 #8
403820 Aberkullie
pi_218397897
Zijn er nog zina’s in de zaal die wat tips hebben voor het epileren van de bikini?? Heb echt helisch pijn
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:21:54 #9
403820 Aberkullie
pi_218397929
@roos94 mss
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:25:43 #10
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218398002
Sorry maat, maar ik ga dit echt niet allemaal lezen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218398065
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:56 schreef Viesdik het volgende:
Formule: Lengte in ms * geluid in db = x aan negatieve co2 punten.
Goed verhaal! Maar toen ik zag dat lengte in milliseconde wordt uitgedrukt moest ik toch even achter mijn spreekwoordelijke oren krabben. Nou ja ik heb wel oren, maar in werkelijkheid krapte (of krabde, krob...?) ik aan mijn ballsack.
pindazakje
pi_218398080
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
moet jezelf weten
pi_218398087
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
De schrijver gelooft dat migratie en CO2-beleid bedoeld zijn om chaos te creëren en controle te krijgen. Hij waarschuwt dat de digitale euro burgers beperkt in vrijheid, doordat het programmeerbaar geld is dat vervalt. Alles wijst volgens hem op een toekomst waarin je niets bezit, maar zogenaamd gelukkig moet zijn.
pindazakje
pi_218398214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
De schrijver gelooft dat migratie en CO2-beleid bedoeld zijn om chaos te creëren en controle te krijgen. Hij waarschuwt dat de digitale euro burgers beperkt in vrijheid, doordat het programmeerbaar geld is dat vervalt. Alles wijst volgens hem op een toekomst waarin je niets bezit, maar zogenaamd gelukkig moet zijn.
precies dit ouwe pik ouwe pijp

Bekijk deze YouTube-video
pi_218398784
De enige reden dat er een digitale euro komt, is dat ze niet willen dat de wereld straks overschakelt of een digitale coin van Visa/Mastercard/Amex/Facebook/Ticktok/Etc.

De waarheid is dat door het drukken van gigantische hoeveelheden Euro’s het langzaam de weg van de Zimbabwaanse dollar inslaat en de EU wil niet dat de ECB zijn macht verliest aan een of andere munt van een onvriendelijke staat of commercieel bedrijf.
.
pi_218399431
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:56 schreef Viesdik het volgende:
Denk je nou echt dat die grenzen open gaan om die mensen te helpen, of om het zogenaamde werkloosheidscijfer tegen te gaan? Sommige mensen tonen geen struisvogelgedrag, maar steken hun kop letterlijk in hun eigen hol, omdat ze het belangrijker vinden om op te scheppen wat ze gisteren gegeten hebben.
Daar moet je trouwens wel flexibel en lenig voor zijn. Ik kan het niet. Nooit gekund ook. Nooit geprobeerd zelfs.
Nee tuurlijk niet! Die gasten komen omdat ze het systeem willen destabiliseren en ontwrichten, zodat zij die dit veroorzaken straks met de perfecte oplossing kunnen komen.
De zoveelste gemaakte crisis om naar een oplossing toe te werken. Maar die sukkels met regenboogvlaggen en Palestina vlaggen zwaaien gewoon als gesubsidieerde klapmongooltjes over straat omdat ze van voor toch niet weten dat je van achter leven.

Dus toen bedacht ik waarom ze CO2 aan het opslaan zijn onder de noordzee. Niemand weet het. Je moeder weet het ook niet, vraag maar! VRAAG DAN!
Ik weet inmiddels wel waarom ze CO2 opslaan. Omdat CO2 een commodity wordt zoals goud. Ze pompen letterlijk de aarde met lucht, omdat lucht blijkbaar een waarde gaat krijgen.
Mocht je nagaan, als je gaat schijten krijg je zo 15 euro boete. Dus de hoeveelheid co2 levert geen geld op, maar de minderheid levert geld op.

Aangezien CO2 gewoon een onderdeel is van ons default lifestyle. En niet iets van de afgelopen paar jaar, maar een essentieel onderdeel is om leven op aarde te garanderen de afgelopen miljoenen jaren. Is CO2 uit het niets een probleem geworden.

Het is binnenkort dus strafbaar om een ruft te laten. Hoppa, gewoon op de digitale bon geslingerd worden. Hoe meer eieren je vreet hoe groter de kans is op kontlucht. Formule: Lengte in ms * geluid in db = x aan negatieve co2 punten. En je krijgt maar 150 per maandbasis

Maar luister nou.. allemaal complot, I know. I don't care realy. Dussuhh.. we hadden het over de digitale euro hč.
Waarom dat meerwaarde heeft t.o.v. de eckte euro.. dat zal ik je uitleggen.

Mensen krijgen namelijk geen bijstand meer, maar krijgen een vergoeding in de vorm van een digitale euro c.q. BASISSSSSSSINKOMENNNN
Je hebt 3 maanden de tijd om die vergoeding uit te geven, anders verdwijnt het als edward snowden voor de zon.
Net als de digitale vergoedingen die je bijvoorbeeld krijgt op booking.com. NEe je krijgt geen geld terug, je krijgt je geld terug in booking.com euro's die maar een paar jaar gelding zijn.
Of een ander bekend voorbeeld zijn de cadeaubonnen. Je denkt iemand een grappig cadeau te geven, maar het is gewoon het afkopen van geld. Geld op een pasje wat zijn waarde verliest na x jaar.
Koop geen domme bonnen, maar geef gewoon cash man! CASH IS KING!
Vouw desnoods een boodje van de 50 eckies. Doe er wat grappigs mee.

Ook al is een bijstand weinig, je hebt wel de mogelijkheid om te sparen. Maar als je nu exact dezelfde hoeveelheid krijgt in de vorm van een programmeerbare euro (is weer een verhaal apart), dan kan je als overheid heel makkelijk geld verduisteren.

Als mensen zelf niet eens willen beseffen hoe ontiegelijk onwenselijk zo'n situatie is, zou ik mezelf als NPC toch eens proberen mezelf wat meer wakker te schudden, in plaats van je geen enkele reet willen aantrekken van dingen die zijn en alles lafjes op je af laat komen.

Dus stel je krijg 1000 digitale euro's. Maar die zijn dus verdwenen als je die niet binnen 3 maanden volledig hebt besteed. Dat is dus simpelweg allemaal uitgaven die de overheid weer terugkrijgt als inkomsten. Begriepst du dat?

Ja.. begrijp je nu al een beetje waarom ze een wereld willen nastreven onder de befaamde slogan: You will own NOTHING, but you will be very happy.

Ok, mijn lulverhaal van de week zit er weer op. Fijn weekend

YOLO
Dus de digitale euro is kut maar gewoon geld is prima?
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:17:00 #17
503714 SebbeSwensje
pi_218399504
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:31 schreef Viesdik het volgende:

[..]
moet jezelf weten
Zoooooo, toe maar!
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Bedankt maat!
Appears.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:18:47 #18
503714 SebbeSwensje
pi_218399523
Maar even serieus, het is wel heel wappie om zo te denken hoor. Ze hebben het beste met ons voor, echt!
Appears.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:42:17 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218400186
Haha we pakken TS lekker alles af en vervangen hem door een buitenlander! Veel succes TS :W
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218428160
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 18:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Dus de digitale euro is kut maar gewoon geld is prima?
@Viesdik we willen antwoorden!
pi_218428363
Goed verhaal, lekker kort ook, 6/10
pi_218428495
Dat sommigen niet snappen dat dit echt de gewenste werkelijkheid is. Want het enige wat ze van hogere overheden willen is controle.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218429412
En ze eten onze peterselies!
Wraak aan de weerwolven.
Vla aan de macht.
pi_218432138
‘Kontlucht’ _O-
pi_218446006
Tl;dr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: