Wat maakt het uit? Ik zie zo vaak mensen op straat lopen die nergens aandacht voor hebben maar voortdurend op hun mobiel turen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:46 schreef papierentijdschrift het volgende:
De titel zeg het al maar het mist het volgende: het lezen van een boek. WAAROM! Waarom moet je een boek lezen terwijl je aan het lopen bent, ik kan mij de reactie al voorstellen van zo een pseudo intellectueel die zich ergert aan jouw aanspraak op hem/haar activiteit en het storen van het lezen tijdens het lopen, of jij weg moet maken voor dat volk, het liefst smijt ik dat boek op de grond. #waargaathetheen
Als ik je dat zie doen krijg je van mij een tik op je neus. Voor asociale mensen hoef je niet redelijk te zijn. 🙂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:46 schreef Mathijsco het volgende:
Als het in mijn weg loopt, loop ik er dwars doorheen. Dat dan weer wel. Voor asociale mensen hoef je niet redelijk te zijn. 🙂
Hahahaha.Met je toetsenbord? 😄quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als ik je dat zie doen krijg je van mij een tik op je neus. Voor asociale mensen hoef je niet redelijk te zijn. 🙂
Als ik die bij me heb misschien wel, anders met m'n vuist.quote:
Jah.. 😄quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:48 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als ik die bij me heb misschien wel, anders met m'n vuist.
Jawel, als ik iemand iemand anders expres omver zie lopen dan grijp ik wel in. Dat is gewoon fatsoen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:51 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Jah.. 😄
Dat doe je niet, en dat weet je zelf ook heel goed.
Ik erger mij daaraanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik zie zo vaak mensen op straat lopen die nergens aandacht voor hebben maar voortdurend op hun mobiel turen.
Volgens mij heeft die drol jou gedraaid.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Gister nog een drol gedraaid op de stoep
Mogen we dat een keer filmen voor de KLB-prank compilatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Als ik over straat loop en zo'n imbeciel die verzonken is in wat dan ook, telefoon, boek, krant, playboy, en die komt recht op me af lopen zonder dat door te hebben uiteraard, dan ga ik stilstaan en als ze heel dichtbij zijn roep ik keihard "boe!". Laten ze altijd bijna dat ding vallen en er is nog nooit iemand niet boos geworden, zalig, kan ik altijd weer van genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |