abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218397515
Wel eens van operatie mockingbird gehoord?
(Inter)nationale veiligheidsdiensten die de media manipuleren om staatspropaganda uit te zenden om de publieke opinie te dicteren?

Ik heb al eerder van dergelijke operaties gehoord. Neem *kuch* coJ0000na :')
Gewoon de mainstream media gijzelen om met mentaal offensieve middelen de fragiele breintjes van de Nederlandse NPC's te vullen met kontvocht om een lijdende opinie te vormen waarin iedereen als makke schaapjes de polonaise lopen c.q. het dansen met jansen effect. Met 0,1 % zendtijd aan een tegengeluid.
Hoef en kan je dan lekker niet al te serieus nemen.

Of neem de opwarming van de aarde c.q. klimaaaaaaat en de zwendel rondom die kankeraidsverwekkende windmolens in het steeds dystopisch wordende kikkerlandje van ook 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde. Want die schrijf je geen wetten voor, die laat je gewoon in waarde JA? Met je bemoeizucht!
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:57:19 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218397683
Deze situ is lett zo niet slay
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:01:59 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218397731
Corona was niet zo handig van ze nee, maar er waren ergere dingen!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218397772
Daar gaan we weer. Mockingbird, corona was nep, klimaataids, windmolens zijn de duivel, en iedereen die niet meehuilt is een NPC.

Maar dat “tegengeluid” van jou bestaat uit Putinverstehers, Trump-slaafjes en Wildersfans die te dom zijn om te poepen. Slikken hun eigen propaganda nog sneller dan de NPO hun kijkcijfers.

Jij kritisch? Nee man, je zit gewoon in de andere bubbel. Zelfde riedel, zelfde blindheid, alleen met alu in plaats van regenboog.

Same clowns, different circus.
Groot fan van User Wotte
pi_218397954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Daar gaan we weer. Mockingbird, corona was nep, klimaataids, windmolens zijn de duivel, en iedereen die niet meehuilt is een NPC.

Maar dat “tegengeluid” van jou bestaat uit Putinverstehers, Trump-slaafjes en Wildersfans die te dom zijn om te poepen. Slikken hun eigen propaganda nog sneller dan de NPO hun kijkcijfers.

Jij kritisch? Nee man, je zit gewoon in de andere bubbel. Zelfde riedel, zelfde blindheid, alleen met alu in plaats van regenboog.

onjuiste weergave van de facts

Ik heb niks met Puttin, wilders en orange man :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:20:50 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218398892
oh nee niet de publieke opinie. dit is echt heel erg...
Je bent een waardeloze agent.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:33:17 #7
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218399046
Hept op feestboek gestaan
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:35:27 #8
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218399067
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef Tjacka het volgende:

Het uiteindelijke doel van radicaaltjes is om alles te downplayen, 'oppositie is hetzelfde iedereen is kut en corrupt'.

Dat zijn de gevaarlijkste schaapjes van het stel.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  Redactie Frontpage zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:14:49 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_218399458
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:42 schreef Viesdik het volgende:

Neem *kuch* coJ0000na :')

wat de neuk is dat?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: