asielzoekers zijn goedkoop. met die besparing kan ik zelf bij een heerlijke oostblok meid wat naar binnen drukkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL een asielzoeker je haar laten knippen
Terwijl je tig kapsalons hebt met heerlijke Hollandse meiden die hun tieten in je nek drukken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:16 schreef Goprolover het volgende:
[..]
asielzoekers zijn goedkoop. met die besparing kan ik zelf bij een heerlijke oostblok meid wat naar binnen drukken
Dit dus. Die turken kunnen voor geen meter knippen. En tetten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Terwijl je tig kapsalons hebt met heerlijke Hollandse meiden die hun tieten in je nek drukken.
Deed ik dus ook, vooraf het personeel op de website checken met foto's, kies ik de leukste, kom ik daar... Is ze ziek en krijg ik precies de enige man, 50-jarige tjap. Heb ik weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:
helemaal niet, zie er super geil uitquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maakt niet uit wie je haar doet, je bent toch al verknipt.
@C.L.Wernerquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:05 schreef Goprolover het volgende:
[..]
helemaal niet, zie er super geil uit
Met die kop haar dus niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:05 schreef Goprolover het volgende:
[..]
helemaal niet, zie er super geil uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |