Dat ziet de rechter niet als liegen maar als 'vergeetachtigheid'quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben benieuwd wat de straf is van liegen dat je aan de pil bent vooraf aan een neukpartij, heb zomaar het idee dat daar geen drie maanden cel voor staat
Zo riekt het wel inderdaad. Maar dan aan de andere kant, dan trap, stomp en sla je die kerel denk ik dan.Maar goed aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat de dame in kwestie daar (misschien) niet toe in staat was, met alle traumatische gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is het dan niet gewoon verkrachting? Ik vind het maar verwarrend allemaal.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zo riekt het wel inderdaad. Maar dan aan de andere kant, dan trap, stomp en sla je die kerel denk ik dan.Maar goed aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat de dame in kwestie daar (misschien) niet toe in staat was, met alle traumatische gevolgen van dien.
Niets. Is niet strafbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben benieuwd wat de straf is van liegen dat je aan de pil bent vooraf aan een neukpartij, heb zomaar het idee dat daar geen drie maanden cel voor staat
quote:. ‘Wist dat hij tegen haar wil zonder condoom binnendrong’
Indirect lijkt hij haar appje te bevestigen. „Het ligt voor de hand dat hij anders ook zou opmerken dat het niet zo is gegaan als zij beschrijft’’, meent de rechter. Volgens zijn advocaat speelde de taalbarrière de geboren Tunesiër parten. Hij vertaalde online het Arabisch naar het Nederlands. Maar de rechter ziet dat anders.
Ik moest een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:19 schreef Hogwarts het volgende:
De naam Steen, gooi ik van viaducten
Bekogel voorbijgangers, de trutjes mogen m'n piemel rukken
Zeg chlamydia, gonorroe, druipers en syfilis
Irritante lul die met zijn klootzakje een grietje bust
En fuck condooms, ik doe een wijf om m'n pik
Neuk je vriendin, trio, steek een heel meisje erin
Je kan 't ruiken als poeder die ik snuif door een buis
Mag ik een euro voor je moeder want ze zuigt in het huis
Daarom geen condooms
Amai schatteke moet ik uw troosten?quote:
Hedde gij unne maalplak bij dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:41 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Amai schatteke moet ik uw troosten?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
NZC die afkorting ken ik nog niet
Mo oede ki je toote gie stoernquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:41 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Amai schatteke moet ik uw troosten?
Dat gaat weer te verquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mo oede ki je toote gie stoern
Staat voor Nieuw Zociaal Contract, de Vlaamse tegenhanger van NSC.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
NZC die afkorting ken ik nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |