Je bent nieuw hier he? Je weet niet dat we in NWS geen nieuws over statushouders/islam etc dulden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En alle andere onderwerpen in NWS gaan over Nederlanders? L O L
Oh dat is nieuw voor me aangezien ongeveer elk topic uiteindelijk wel over asielzoekers of islam gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier he? Je weet niet dat we in NWS geen nieuws over statushouders/islam etc dulden?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh dat is nieuw voor me aangezien ongeveer elk topic uiteindelijk wel over asielzoekers of islam gaat.
Jamaar dat mag je niet zeggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh dat is nieuw voor me aangezien ongeveer elk topic uiteindelijk wel over asielzoekers of islam gaat.
Daarom typ ik hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jamaar dat mag je niet zeggen.
Dit was mij inderdaad niet bekend. Nieuws is voor mij nieuws. ZEKER als het gaat om de toekomst van West Europa waaronder Nederland. Dit moet benoemd worden voor het kan worden aangepakt. En als het al niet benoemd kan worden kan er al helemáál geen oplossing voor komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier he? Je weet niet dat we in NWS geen nieuws over statushouders/islam etc dulden?
Ja regels zijn regels. Anders moet je in het feedback topic maar even een mod aanspreken of het mag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit was mij inderdaad niet bekend. Nieuws is voor mij nieuws. ZEKER als het gaat om de toekomst van West Europa waaronder Nederland. Dit moet benoemd worden voor het kan worden aangepakt. En als het al niet benoemd kan worden kan er al helemáál geen oplossing voor komen.
Ik wist dit oprecht niet, ik lees hier genoeg andere topics die ermee te maken hebben, dat topic over de groei van aanvragen door Eritreërs in Nederland mag toch ook blijven staan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja regels zijn regels. Anders moet je in het feedback topic maar even een mod aanspreken of het mag.
Dat is anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik wist dit oprecht niet, ik lees hier genoeg andere topics die ermee te maken hebben, dat topic over de groei van aanvragen door Eritreërs in Nederland mag toch ook blijven staan?
Wel gelachen hoor, maar ik ga inderdaad dit topic censureren want als je het topic zo opent ben je niet uit op discussie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:39 schreef Eagles89 het volgende:
Waarom worden de mensen die dit aan de kaak stellen zelfs hier op Fok gecensureerd? .quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |