abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218385821
Na de bizarre koortsdroom die 'Jamaica, a year ago' heet (zie mijn andere topic, KLB / Hypocriet links smatje), heeft die documentairemaakster met dat karakteristieke gezicht nog een film gemaakt, genaamd Coco (https://vimeo.com/727731815)

Wat de neuk was dat voor zo mogelijk nog bizardere shit. Gaat over haar vriendin die ze film terwijl ze zwanger is, en een buitenlandse vriend heeft, maar plot twist, hij is waarschijnlijk niet de vader. We zien haar gewoon op beeld verkondigen dat ze zich heeft laten volspuiten door een ander en dat die ander best wel eens de vader kan zijn, en nee, de vriend weet niet dat ze is vreemd gegaan, wat trouwens niet de eerste keer was, wat hij ook niet weet. "Oh oeps, denk je dat hij deze film ook gaat kijken als hij af is? Denk het wel he?"
We zien deze mevrouw Coco verder de hele film haar vriend belachelijk maken, soms als hij er niet bij is, soms zelfs als hij er wel bij is, maar hij kan het niet verstaan omdat hij geen Nederlands praat. We leren Coco kennen als onbetrouwbaar, respectloos, irrationeel en emotioneel labiel

Niet helemaal afgekeken want hoewel ik het mateloos fascinerend vind om te begrijpen wat mensen drijft om zich zo vast te laten leggen, of wat ze drijft om dit soort shit uberhaupt vast te leggen, kon ik het niet afkijken, mijn tenen waren al maximaal gekruld. Verder vraag ik me af wat in godsnaam de achterliggende boodschap van deze film moet zijn geweest
pi_218385882
Wat een onbeschrijfelijk lelijk wijf zeg die Lara Verheijden. Net als Jan Jaap van der Wall en een oempa loempa een kind hebben gemaakt.
pi_218385909
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:50 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een onbeschrijfelijk lelijk wijf zeg die Lara Verheijden. Net als Jan Jaap van der Wall en een oempa loempa een kind hebben gemaakt.
Ja dit lijkt wel te kloppen.
-nee-
pi_218385915
quote:
Je hebt wel gelijk maar ik wilde dat in deze toppa buite beschouwing laten omdat het te makkelijk is om haar daar op te pakken, ook helemaal niet nodig, want er zijn genoeg dingen om haar mee te pakken
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:01:47 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218385935
quote:
sorry dat ik het zeg maar wat afzichtelijk monster ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218385937
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:57 schreef MultiBanaan het volgende:

… want er zijn genoeg dingen om haar mee te pakken
En dat wil je heel graag, dat je je er voortdurend mee houd en al haar filmen van begin tot einde uitkijkt?

Ik zou zeggen dat je schijnbaar vooral haar grootste fan bent
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218385956
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]
En dat wil je heel graag, dat je je er voortdurend mee houd en al haar filmen van begin tot einde uitkijkt?

Ik zou zeggen dat je schijnbaar vooral haar grootste fan bent
Zoals je in de OP kon lezen, was ik gefascineerd, wat niet per se betekent dat je het kwalitiatief goed vind. Ook lukte het me niet om het af te zien, wat je trouwens ook in de OP kon lezen
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:10:23 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218385996
Gezien de reacties alhier hoef ik de betreffende dame dus niet meer op te zoeken. Ik dank u, broeders!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218386004
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:04 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Zoals je in de OP kon lezen, was ik gefascineerd, wat niet per se betekent dat je het kwalitiatief goed vind. Ook lukte het me niet om het af te zien, wat je trouwens ook in de OP kon lezen
Maar het houd je wel enorm bezig schijnbaar (mij niet, daarom zal ook wel weinig moeite hebben gedaan je posts helemaal exact door te lezen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218386007
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gezien de reacties alhier hoef ik de betreffende dame dus niet meer op te zoeken. Ik dank u, broeders!
Door de reacties (vooral de FIPO) ging ik het juist opzoeken.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:12:29 #11
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218386012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:11 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Door de reacties (vooral de FIPO) ging ik het juist opzoeken.
Het staat eenieder uiteraard alsnog vrij om een review te plaatsen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218386066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Maar het houd je wel enorm bezig schijnbaar (mij niet, daarom zal ook wel weinig moeite hebben gedaan je posts helemaal exact door te lezen)
Heel stoer dat je het niet nodig vond m'n enorme OP door te lezen maar toch wel even twee reacties wilde achterlaten. Ergens heeft mijn OP dus wel wat in je losgemaakt, of in ieder geval die drie woorden die je er van gelezen hebt
pi_218386073
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het staat eenieder uiteraard alsnog vrij om een review te plaatsen.
Graag ja, ben ben hoe anderen deze "film" hebben beleefd
pi_218386095
Niet weten dat ze gruwelijk lekker jetsers heeft en een gruwelijk strakke miens :9~

:')
Ook in moeilijke tijden.
pi_218386126
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:41 schreef MultiBanaan het volgende:
Na de bizarre koortsdroom die 'Jamaica, a year ago' heet (zie mijn andere topic, KLB / Hypocriet links smatje), heeft die documentairemaakster met dat karakteristieke gezicht nog een film gemaakt, genaamd Coco (https://vimeo.com/727731815)

Wat de neuk was dat voor zo mogelijk nog bizardere shit. Gaat over haar vriendin die ze film terwijl ze zwanger is, en een buitenlandse vriend heeft, maar plot twist, hij is waarschijnlijk niet de vader. We zien haar gewoon op beeld verkondigen dat ze zich heeft laten volspuiten door een ander en dat die ander best wel eens de vader kan zijn, en nee, de vriend weet niet dat ze is vreemd gegaan, wat trouwens niet de eerste keer was, wat hij ook niet weet. "Oh oeps, denk je dat hij deze film ook gaat kijken als hij af is? Denk het wel he?"
We zien deze mevrouw Coco verder de hele film haar vriend belachelijk maken, soms als hij er niet bij is, soms zelfs als hij er wel bij is, maar hij kan het niet verstaan omdat hij geen Nederlands praat. We leren Coco kennen als onbetrouwbaar, respectloos, irrationeel en emotioneel labiel

Niet helemaal afgekeken want hoewel ik het mateloos fascinerend vind om te begrijpen wat mensen drijft om zich zo vast te laten leggen, of wat ze drijft om dit soort shit uberhaupt vast te leggen, kon ik het niet afkijken, mijn tenen waren al maximaal gekruld. Verder vraag ik me af wat in godsnaam de achterliggende boodschap van deze film moet zijn geweest
Hoezo hypocriet? Ken je Lara persoonlijk?
En wat betekent die onzin uit je laatste alinea? Je vindt het fascinerend en toch kon je het niet afkijken?
Ik vraag me af wat de achterliggende boodschap van jouw bericht is.
pi_218386136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:21 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Graag ja, ben ben hoe anderen deze "film" hebben beleefd
Je stottert ervan. :')
pi_218386275
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoezo hypocriet? Ken je Lara persoonlijk?
En wat betekent die onzin uit je laatste alinea? Je vindt het fascinerend en toch kon je het niet afkijken?
Ik vraag me af wat de achterliggende boodschap van jouw bericht is.
Heb je mn vorige topic gelezen? Daarin heb ik het duidelijk uitgelegd, je hoeft haar daarvoor niet te kennen, ze geeft genoeg van zichzelf bloot (woordgrap zo bedoeld)
En inderdaad, heb jij dat nooit gehad? Gemengde gevoelens? Mannen zijn soms complexer dan je denkt
Je lijkt trouwens geraakt te zijn door mijn topic. Ken jij Lara zelf misschien persoonlijk?
pi_218386280
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je stottert ervan. :')
Autocorrect op mn telefoon, wel wat kinderachtig om dat zo aan te halen
pi_218386283
[quote]10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Heb je mn vorige topic gelezen? Daarin heb ik het duidelijk uitgelegd, je hoeft haar daarvoor niet te kennen, ze geeft genoeg van zichzelf bloot (woordgrap zo bedoeld)
En inderdaad, heb jij dat nooit gehad? Gemengde gevoelens? Mannen zijn soms complexer dan je denkt
Je lijkt trouwens geraakt te zijn door mijn topic. Ken jij Lara zelf misschien persoonlijk? Heb je ook nog een inhoudelijke reactie op mijn toppa?
pi_218386391
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Je lijkt trouwens geraakt te zijn door mijn topic. Ken jij Lara zelf misschien persoonlijk?
Ja, gelezen. En daar staan dezelfde misselijkmakende reacties over haar uiterlijk als in dit topic.
Ik zou wel willen weten hoe de reacties zouden zijn als de maakster een ontzettend 'lekker wijf' zou zijn.
Maar goed, dat is niet het onderwerp wat jij hier neerzet.

Jij schijnt niet te snappen dat de maakster juist vrouwen te kakken zet die zich regelmatig 'laten palen' door mooie gebronsde jongemannen. Te vergelijken met westerse blanke mannen die regelmatig naar het verre oosten reizen om zich daar te goed te doen aan kleine mooie aziatische kindvrouwtjes.
Het zgn. sekstoerisme dus. En dat deugt voor geen meter. Dat is de boodschap.
pi_218386399
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Autocorrect op mn telefoon, wel wat kinderachtig om dat zo aan te halen
Grapje tussendoor. Moet toch kunnen? |:)
pi_218386418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:20 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Heel stoer dat je het niet nodig vond m'n enorme OP door te lezen maar toch wel even twee reacties wilde achterlaten. Ergens heeft mijn OP dus wel wat in je losgemaakt, of in ieder geval die drie woorden die je er van gelezen hebt
Ja, wat ik al aangeef: Dat jij vooral overkomt als volledig gefixeerd van die vrouw….
pi_218386484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, gelezen. En daar staan dezelfde misselijkmakende reacties over haar uiterlijk als in dit topic.
Ik zou wel willen weten hoe de reacties zouden zijn als de maakster een ontzettend 'lekker wijf' zou zijn.
Maar goed, dat is niet het onderwerp wat jij hier neerzet.

Jij schijnt niet te snappen dat de maakster juist vrouwen te kakken zet die zich regelmatig 'laten palen' door mooie gebronsde jongemannen. Te vergelijken met westerse blanke mannen die regelmatig naar het verre oosten reizen om zich daar te goed te doen aan kleine mooie aziatische kindvrouwtjes.
Het zgn. sekstoerisme dus. En dat deugt voor geen meter. Dat is de boodschap.
Die opmerkingen over haar uiterlijk zijn onder de gordel, eens. Maar dat heeft verder niks te maken met het feit dat ik haar erg hypocriet vind, zou hetzelfde over haar denken als ze een lekker wijf zou zijn

De booschap van haar tweede video met haar zwangere vriendin snapte ik niet (jij wel? Deel vooral je ideëen) maar die boodschap van de eerste video begrijp ik prima. Vind het alleen bizar om een film te maken met als insteek: "Weet je wat je vooral niet moet doen? Dat wat je mij nu de hele film door precies wel ziet doen, tot in het grootste detail"
Ben het daar trouwens verder ook niet mee eens, als je als witte vrouw door bonkige donkere mannen wil laten pakken, moet je dat zeker doen en zie ik daar geen enkel probleem in. Net als dat witte gasten naar Azië gaan en met een paar lokale inwoners naar bed gaan, ook de normaalste zaak van de wereld. Dat kind gedeelte negeer ik even
pi_218386497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Grapje tussendoor. Moet toch kunnen? |:)
Ah, een grapje. Dat was niet helemaal duidelijk gezien de ziedende toon van je andere bericht, had niet verwacht dat je in je volgende post een complete 180 zou maken
pi_218386507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ja, wat ik al aangeef: Dat jij vooral overkomt als volledig gefixeerd van die vrouw….
Oke, dat is prima man ^O^ wat vond jij verder van de video?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')