Prime, NSO en Bol.comquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:42 schreef Hogwarts het volgende:
De abo's zijn echt achterlijk veel en worden steeds duurder. Netflix, Spotify, Videoland (), PS+, HBO, vast nog wat vergeten.
Tegenwoordig ben je snel 50-100 kwijt per maand aan abo's…quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:42 schreef Hogwarts het volgende:
De abo's zijn echt achterlijk veel en worden steeds duurder. Netflix, Spotify, Videoland (), PS+, HBO, vast nog wat vergeten.
Ik weiger om meer te nemen zoals Youtube, adblocker erdoorheen werkt vaak goed genoeg. Maar als je een opsomming maakt is het wel ff schrikken jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je snel 50-100 kwijt per maand aan abo's…
Dazn 20 euro
Netflix 20 euro want ik wil 4k en dolby atmos
13 euro hb max
Youtube premium want ik word hondsdol van de reclame. Gelukkig heb ik ook muziek.
Ik zou ook abo willen van een krant, en nog een game spelen waarvoor je moet betalen maandelijks. Maar ja er moeten grenzen komen
Doe je zelf. Betaal alleen voor Spotifyquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je snel 50-100 kwijt per maand aan abo's…
Dazn 20 euro
Netflix 20 euro want ik wil 4k en dolby atmos
13 euro hb max
Youtube premium want ik word hondsdol van de reclame. Gelukkig heb ik ook muziek.
Ik zou ook abo willen van een krant, en nog een game spelen waarvoor je moet betalen maandelijks. Maar ja er moeten grenzen komen
- bericht verwijderd door modquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:42 schreef Hogwarts het volgende:
Buiten hun actualiteitenprogramma's om zendt RTL4 tegenwoordig idd vooral rommel uit. Maar misschien vinden kinderen die hysterische sfeer die er vaak omheen hangt wel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
Langzaam verandert het principe "televisie"
Van 1 aanbieder naar een shitload, alles vakkundig verspreid.
Misschien is televisie daarom zo slecht geworden de laatste 10 jaar, om ons alvast deze kant op te helpen.
Als de krant die je wil lezen een DPG-krant is, en je neemt de een na goedkoopste digitale variant, kan je ook de (premium-)artikelen uit de ándere DPG-kranten lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is helaas tegen de regels hier. Maar erg bedankt voor de tip. heb de linkjes opgeslagen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
-bericht verwijderd wegens illegale torrentdeling
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is helaas tegen de regels hier. Maar erg bedankt voor de tip. heb de linkjes opgeslagen.
Naar stremio verwijzen is illegaal. Ik heb volledig volgens de forumregels gemodquote:
Stemrio, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naar stremio verwijzen is illegaal. Ik heb volledig volgens de forumregels gemod
quote:
Zeggen ze in real live ook tegen mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben je toch ook een totale idioot he Capuchon
Hoe ervaar je dat? Als vervelend of ook ergens opwindend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeggen ze in real live ook tegen mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |