Dus ik weet niet of het door stress komt of dat ik iets verkeerds heb gegeten of misschien komt het omdat ik heel erg m'n inner core aan het trainen ben maar mijn poepritme is al sinds afgelopen vrijdag verstoord.
Zoals ieder gezond en normaal mens deed ik het al mijn hele leven zolang ik me kan herinneren 1x per dag meestal vlak voor of vlak na het ontbijt. Maar opeens moet ik echt standaard ook nog een keer 's avonds dus 2x per dag.
Buiten het feit dat dit gewoon veel is en dus twee keer zoveel wc-papier verbruikt komt het ook nog eens slecht uit. Ik en mijn vriendin zijn pas een paar maanden bij elkaar dus het is nog niet echt chill dat je met elkaar gaat schijten want ja gênant als ze schijtgeluiden hoort en de stank blijft hangen. Dus ik vroeg of ze ff buiten een rondje wilde lopen of ff voor me langs t tankstation kon om chips en cola te halen dan kon ik even snel tussendoor gaan maar ze deed moeilijk want het regende.

En ik zei zo van neem een paraplu mee dan maar alsnog bleef ze moeilijk doen en het werd bijna ruzie dus ik dacht fuck it ik ga maar gewoon.
Dus ja uiteindelijk toch maar gedaan maar ik ben wel zo iemand die gaat na het schijten altijd direct naar de douche om zijn kont te wassen, eigenlijk moet ik een wc met een baudet hebben. Dus ja dan heeft ze ook wel door van dat is niet zomaar een normaal plasje als hij 5 minuten wegblijft en erna direct gaat douchen. Of terwijl ik onder de douche sta dan gaat zij bijv. plassen en ruikt ze het gelijk.
Maar 's morgens vroeg kan ik gewoon in alle rust en vrede schijten. Het komt mij het beste uit. Zelfs al blijft ze slapen want pubers liggen altijd de halve ochtend nog in hun
nest en kan ik gewoon in alle rust en stilte mijn ding doen 's morgens.
Klacht: Vet hard benadeeld en onheus bejegend worden door mijn eigen lichaam opeens plotseling subiet