Nou ja dan hebben ze daar ook eens wat.quote:Op zondag 17 augustus 2025 06:49 schreef 3rr0r het volgende:
Alleen in Rusland vinden ze dit fantastisch
Chimaev wilde tot gisteren iig in oktober in Abu Dhabi vechten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 06:42 schreef pmponer het volgende:
Lay and pray techniek van GSP tot in de puntjes uitgevoerd.
Goddard probeert er nog wat van te maken, maar... dit is het, fantastisch een nieuwe kampioen.
De oude uitspraak "Blanket him George!" kan wee rvan stal gehaald.
Ik ben benieuwd wat de ppv buys nu zijn en de volgende waar Chimaev op vecht
Vind ik een goedequote:Op zondag 17 augustus 2025 07:02 schreef Nober het volgende:
Page wil wel tegen Prates in Rio in oktober op welterweight hoor ik nu.
Niemand. Ik heb werkelijk waar geen idee. De Ridder sowieso niet.quote:
"Jij scherp?"quote:Op zondag 17 augustus 2025 06:38 schreef Nober het volgende:
Kalm aan aldus Morne Visser tegen DDP na 3 rondes van dominantie.
Usman rematch met volledig trainingskamp?quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Khamzat tja, hoe moet hier iemand van weten te winnen? Die blijft nog vijf jaar ongeslagen
dus constante pressure, positie wisselingen en stootjes uitdelen is niks doen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:03 schreef Discombobulate het volgende:
Goed van Goddard hoor om ze weer rechtop te laten staan als er niks gebeurde, beste scheidsrechter naar mijn mening.
Ik zeg niet dat het constant niks doen is, maar je moet op een gegeven moment wel schade gaan toebrengen. Ik snap goed de keuze van Goddard. En het was niet constant hé, twee of drie keer volgens mij.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
dus constante pressure, positie wisselingen en stootjes uitdelen is niks doen?
Ik vind de stijl verschrikkelijk maar Khamzat verzaakte geen seconde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |