SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Beterschapquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Ik voelde me best oké maar ik voel me nu weer helemaal belabberd.Ik ga zo ook mijn bed in maar ben ineens wat misselijk dus moet een beetje zakken.
Thanks maar die misselijkheid gaat straks vast wel weg. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat fijner als ik geslapen heb.quote:
Drink anders even een glaasje water of zoquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks maar die misselijkheid gaat straks vast wel weg. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat fijner als ik geslapen heb.
Voorlopig niet. Zit net aan de koffie.quote:
Koffie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Zit net aan de koffie.
Koffieieieie. Ja.quote:
Als ik nu koffie drink dan stuiter ik de hele nacht doorquote:
Ik heb afgelopen nacht weinig geslapen dus moet goed komen hier.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik nu koffie drink dan stuiter ik de hele nacht door
Ja ik ook maar 5 uurtjes ofzo. Ik wilde om half 10 gaan slapen. Maar niet geluktquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht weinig geslapen dus moet goed komen hier.
Legosetje aan het bouwen nu, BNR op staan, straks nog wat gamen en lezen. Ik kijk wel wanneer ik m'n mand ga opzoeken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook maar 5 uurtjes ofzo. Ik wilde om half 10 gaan slapen. Maar niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |