Die engnek heeft zelf waarschijnlijk ook services afgenomen van die andere engnekquote:'Trump overweegt serieus gratie te verlenen aan Diddy'
De Amerikaanse president Donald Trump (79) overweegt 'serieus' om gratie te verlenen aan Sean 'Diddy' Combs (55). Dat meldt Deadline op basis van een regeringsbron.
Deadline schrijft dat de afgelopen dagen in het Oval Office steeds meer wordt nagedacht over gratie voor Sean. De rapper werd eerder dit jaar door een jury schuldig bevonden aan het vervoeren van personen voor prostitutie. Hij werd vrijgesproken van ernstigere beschuldigingen zoals afpersing, samenzwering en mensenhandel.
De Amerikaanse president had eerder al gezegd dat hij gratie voor Sean niet uitsloot. In het verleden noemde Trump de hiphopmagnaat 'een goede vriend'.
Sean zit vast in afwachting van zijn straf, die hij op 3 oktober te horen krijgt. Eerder deze week hebben zijn advocaten gevraagd of de rapper zijn veroordeling in vrijheid mag afwachten. Zij hebben een borgsom van 50 miljoen dollar voorgesteld.
Trump zou niks doen als hij niet bevriend was geweest met P Diddy en ook op zijn feestjes kwam.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Een veroordeelde crimineel die een sexueel roofdier helpt, what else is new. Zou eerder vreemd zijn als Trump niks zou doen, honor amongst thieves toch.
Wordt het geen tijd om Donnie in een dwangbuis te stoppen? Deze sukkel spoort namelijk voor geen meter.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
Ik kan helaas niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Waarom? De elite laat voor de zoveelste keer zien dat ze schijt hebben aan jou en mij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik eigenlijk nog veel enger vind is dat "men" inmiddels het masker heeft laten vallen en openlijk laat zien aan "het gepeupel" dat ze overal mee weg kunnen komen en dat "we" er helemaal niks aan kunnen doen.
Letterlijk de elite. En dat vind ik nog steeds een wappie term, soit.
Dergelijk gedrag kon je ook al van mijlen ver aan zien komen natuurlijk. Daarom vond ik het altijd al zo vreemd dat er dus volk is die dat niet zagen en er heilig van overtuigd waren dat hij vanuit de goedheid van zijn hart de 'swamp zou gaan drainen'.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik eigenlijk nog veel enger vind is dat "men" inmiddels het masker heeft laten vallen en openlijk laat zien aan "het gepeupel" dat ze overal mee weg kunnen komen en dat "we" er helemaal niks aan kunnen doen.
Letterlijk de elite. En dat vind ik nog steeds een wappie term, soit.
Jawel, maar zo openlijk en zonder gene is wel nieuw.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? De elite laat voor de zoveelste keer zien dat ze schijt hebben aan jou en mij.
Het is een leerzame periode, populisme is springlevend en het stereotype dat een heel groot deel van dat populus te dom is om te schijten ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dergelijk gedrag kon je ook al van mijlen ver aan zien komen natuurlijk. Daarom vond ik het altijd al zo vreemd dat er dus volk is die dat niet zagen en er heilig van overtuigd waren dat hij vanuit de goedheid van zijn hart de 'swamp zou gaan drainen'.
Terwijl die vent geen idee heeft. Hij kan helemaal niks uit de bijbel citeren. Knap bizar dat iedereen het ziet en hoort en zijn fanatiek gelovige achterban het volledig negeert en hem als Christen zietquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
Voor zijn achterban is Donald Trump nog steeds het baken van het christendom, worden zelfs boeken over geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Many Trump supporters believe God has chosen him to rule
De "christenen" uit de USA hebben weinig te maken met dat geloof. Dat is niet meer dan y'all qaida.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terwijl die vent geen idee heeft. Hij kan helemaal niks uit de bijbel citeren. Knap bizar dat iedereen het ziet en hoort en zijn fanatiek gelovige achterban het volledig negeert en hem als Christen ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |