abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218371945
Het christendom is schuldig aan alle ellende op de wereld. Zij zijn tenslotte degene die discriminatie, racisme, kolonialisme, genocide, xenofobie, islamfobie, witte privileges, holocaust, antisemitisme, oorlogen, slavernij, slavenhandel, terreur, aanslagen en onderdrukking hebben uitgevonden. Vervolgens gaan ze de moslims de schuld geven terwijl ze nooit iets fout doen en kunnen doen.

Klacht is duidelijk.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:55:48 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218371987
Die Afrikanen deden al eeuwenlang aan slavernij voordat de kolonisten eraan kwamen
Je bent een waardeloze agent.
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 17:59:28 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218371999
Toon respect voor elkaar geloof of je nu crhristen, jood of Moslim bent.

1. Religieuze haat / bashen van geloofsgroep
“Het christendom is schuldig aan alle ellende op de wereld.”

2. Stemmingmakerij
De post is retorisch en bedoeld om te provoceren, niet om inhoudelijk te discussiëren. Het presenteert een overdreven stelling die geen ruimte laat voor debat.

3. Pestgedrag jegens gelovigen
Door het collectief neerzetten van christenen als veroorzakers van o.a. slavernij, genocide en terrorisme, wordt een grote groep gebruikers (potentieel ook mede-FOK!kers) aangevallen op basis van geloofsovertuiging.

Userpolicy op 3 punten overtreden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')