abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 15:49:16 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218371022
Je kent het wel. Je koopt een keukenweegschaal en er zijn geen batterijen meegeleverd. Dat is zo frustrerend soms. Vooral dat er niet ergens op de doos staat "batterijen niet inbegrepen"

Alles voor de winst en niets meer voor de comfort van de klant.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218371031
Dit is beter voor de natuur en voorkomt overtollige batterijen
pi_218371058
Haal gewoon een setje oplaadbare batterijen bij de IKEA. Gaan jaren mee.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_218371099
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Haal gewoon een setje oplaadbare batterijen bij de IKEA. Gaan jaren mee.
Dat kun je bij een keukenweegschaal beter niet doen. Oplaadbare batterijen hebben ook een zekere zelfontlading en lopen dus langzaam leeg. Ze zijn vooral geschikt voor apparaten die in relatief korte tijd veel stroom verbruiken, en dat is bij een keukenweegschaal niet het geval. Als je gewoon alkaline batterijen in de keukenweegschaal stopt, dan gaan ze in de regel al jaren mee voordat ze op zijn.
pi_218371201
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kent het wel. Je koopt een keukenweegschaal en er zijn geen batterijen meegeleverd. Dat is zo frustrerend soms. Vooral dat er niet ergens op de doos staat "batterijen niet inbegrepen"

Alles voor de winst en niets meer voor de comfort van de klant.
Heel simpel; een kwestie van goed lezen wat je nu eigenlijk koopt.
Ik had dat eens met een nieuwe afstandsbediening. Geen batterijen.
O jee! Wat nu? Paniek. :o

Nee, gewoon even wat batterijen bestellen.
En in het vervolg beter lezen.

Dat is dus het grootste nadeel van de moderne tijd. Mensen lezen niet meer.
Ze vullen alles in wat ze in moeten vullen en gaan dan achteraf lopen klagen dat het ding niet werkt.

LEZEN LEZEN LEZEN LEZEN!!!!!! o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 16:32:52 #6
Belg
pi_218371256
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heel simpel; een kwestie van goed lezen wat je nu eigenlijk koopt.
Ik had dat eens met een nieuwe afstandsbediening. Geen batterijen.
O jee! Wat nu? Paniek. :o

En in het vervolg beter lezen.

Dat is dus het grootste nadeel van de moderne tijd. Mensen lezen niet meer.
Ze vullen alles in wat ze in moeten vullen en gaan dan achteraf lopen klagen dat het ding niet werkt.

LEZEN LEZEN LEZEN LEZEN!!!!!! o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was in een fysieke winkel. Je kent dat wel. Vroeger voordat we online bestelden ging mensen naar een fysieke winkel. Zoals ik nu anno 2025 want ik ben blijkbaar ouderwets :+ _O-

En op de doos zelf stond er niks.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218371286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Alkaline batterijen hoef je dus echt niet te bestellen.
Die zijn gewoon in de meeste supermarkten te koop.
pi_218371336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik was in een fysieke winkel. Je kent dat wel. Vroeger voordat we online bestelden ging mensen naar een fysieke winkel. Zoals ik nu anno 2025 want ik ben blijkbaar ouderwets :+ _O-

En op de doos zelf stond er niks.
Je had het kunnen vragen.
Ik ben een vrouw, dus ik torpedeer de verkoper altijd met een hele hoop vragen als ik iets niet snap.
Maar misschien is jouw manzijn een handicap. Mannen vragen niet, mannen doen gewoon.

En openen dan later een of ander janktopic.
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 16:48:30 #9
Belg
pi_218371399
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je had het kunnen vragen.
Ik ben een vrouw, dus ik torpedeer de verkoper altijd met een hele hoop vragen als ik iets niet snap.
Maar misschien is jouw manzijn een handicap. Mannen vragen niet, mannen doen gewoon.

En openen dan later een of ander janktopic.
Heb ook geleerd dat vrouwen altijd gelijk hebben.

Wat zijn moet, dat zal zo zijn
pi_218371443
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Heb ook geleerd dat vrouwen altijd gelijk hebben.

Wat zijn moet, dat zal zo zijn
Nee hoor. Niet altijd. Wel heel vaak. Mannen kunnen gewoon niet zo goed nadenken.
pi_218371459
Weet je wat het grootste probleem is met mannen? Ze denken dat vrouwen niks anders zijn dan decoratieve mooie popjes.
Big mistake.
  woensdag 30 juli 2025 @ 16:55:35 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218371462
Meestal doen ze er toch van die linglong batterijen bij die al zijn leeggelopen (letterlijk) als je ze uit de verpakking haalt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218371492
Koop dan iets waar je geen batterijen voor nodig hebt.
pi_218371503
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Meestal doen ze er toch van die linglong batterijen bij die al zijn leeggelopen (letterlijk) als je ze uit de verpakking haalt.
Heel simpel, dan ga je naar de hema, AH of wat dan ook en je koopt daar je batterijen.
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:10:54 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218371567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heel simpel, dan ga je naar de hema, AH of wat dan ook en je koopt daar je batterijen.
Uhm ja dat lijkt me dan wel handig he :?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218371585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Koop dan iets waar je geen batterijen voor nodig hebt.
Dat is ook een optie.
In plaats van een digitale keukenweegschaal kun je ook een ouderwetse mechanische keukenweegschaal kopen. En tegenwoordig zijn er ook digitale keukenweegschalen met dynamo. Die moet je zoals vroeger bij een mechanische wekker opwinden, en dan gaat een dynamo draaien die de stroom produceert.
pi_218372028
Was off topic.

[ Bericht 51% gewijzigd door tesssssssss op 30-07-2025 18:10:25 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:37:12 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218372241
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Weet je wat het grootste probleem is met mannen? Ze denken dat vrouwen niks anders zijn dan decoratieve mooie popjes.
Big mistake.
Een deel is dat ook.
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:39:04 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218372254
Dezelfde shit als hotels waar ontbijt niet incl. is. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218372284
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Een deel is dat ook.
Een vrouwenhatende vrouw. Feministen in het kwadraat.
Tuurlijk heb je recht op je eigen mening. Maar ik vraag me wel af in hoeverre jouw mening echt van jezelf is, en niet de mening van de indoctrinerende drangdwammers.

Kan jij uberhaupt wel zelf nadenken of heb je hier gewoon het verstand of de moed hiervoor?
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:48:46 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218372360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Een vrouwenhatende vrouw. Feministen in het kwadraat.
Tuurlijk heb je recht op je eigen mening. Maar ik vraag me wel af in hoeverre jouw mening echt van jezelf is, en niet de mening van de indoctrinerende drangdwammers.

Kan jij uberhaupt wel zelf nadenken of heb je hier gewoon het verstand of de moed hiervoor?
Als ik kijk naar bijv. influencers, dan heb ik die niet zo hoog. En zo zijn er meer. Ik kan me niet voorstellen dat jij met je oor tegen het scherm zit om te horen wat je nu weer aan moet schaffen.
pi_218372434
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als ik kijk naar bijv. influencers, dan heb ik die niet zo hoog. En zo zijn er meer. Ik kan me niet voorstellen dat jij met je oor tegen het scherm zit om te horen wat je nu weer aan moet schaffen.
Liefje, er is helemaal niemand die mij ooit iets verteld heeft.
Noch dat ik ooit anderen vertelde wat ze moesten doen, denken of dragen.

Maar ik had, in tegenstelling tot jou, mijn ogen wel open en ik zag waar het niet goed zat.
En het zit nog steeds niet goed bij jou.
Prima als jij je hierbij prettig bij schijnt te voelen.
Maar ga dan niet anderen lopen veroordelen omdat ze niet in je voorgekauwde wereldbeeld passen.

Kijk ook een kritisch naar jezelf. Als je durft.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:01:45 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218372485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Liefje, er is helemaal niemand die mij ooit iets verteld heeft.
Noch dat ik ooit anderen vertelde wat ze moesten doen, denken of dragen.

Maar ik had, in tegenstelling tot jou, mijn ogen wel open en ik zag waar het niet goed zat.
En het zit nog steeds niet goed bij jou.
Prima als jij je hierbij prettig bij schijnt te voelen.
Maar ga dan niet anderen lopen veroordelen omdat ze niet in je voorgekauwde wereldbeeld passen.

Kijk ook een kritisch naar jezelf. Als je durft.
Momentje Hiddendoe, hier hadden we het over: ‘Weet je wat het grootste probleem is met mannen? Ze denken dat vrouwen niks anders zijn dan decoratieve mooie popjes.’

Waarvoor en waarom moet ik nu kritisch naar mezelf kijken? Dat begrijp ik niet.
pi_218372560
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Momentje Hiddendoe, hier hadden we het over: ‘Weet je wat het grootste probleem is met mannen? Ze denken dat vrouwen niks anders zijn dan decoratieve mooie popjes.’

Waarvoor en waarom moet ik nu kritisch naar mezelf kijken? Dat begrijp ik niet.
Dit dus. Jij snapt helemaal niks van het leven.
Maar je veroordeelt het wel.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:10:30 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218372615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit dus. Jij snapt helemaal niks van het leven.
Maar je veroordeelt het wel.
Waarom nou weer zo beledigend Hiddendoe. Je kunt ook zeggen ‘we schelen bijzonder veel van mening’.

Uiteraard veroordeel ik het leven. Net zoals jij en iedereen. Dat recht hebben we.
Omdat we leven.

We zullen in het politieke spectrum totaal tegenover elkaar staan, vermoed ik. Dat kan. Best interessant :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')