SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ze hadden weer zoveel lekkers in de vitrine staanquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, binnenkort maar weer eens een taartje eten bij Puro
Meestal iddquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden weer zoveel lekkers in de vitrine staan
Nog niet geweest, dat is toch alleen Vegan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook eens naar MAEV toe.
https://cafemaev.nl/menu/
Geen idee, ik kende het helemaal niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nog niet geweest, dat is toch alleen Vegan?
Ik heb gemist wat ze gisteren hebben gezegdquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
Net meteen de chirurgie afdeling gebeld. Geen idee wanneer maar ze gaat proberen mij zo snel mogelijk een afspraak in te plannen en dan krijg ik die brief morgen wel thuis gestuurd.
Ik vind tompouce zelf niet zo lekker eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat ze gisteren hebben gezegdHoe ging het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jezus en de vorige keer viel het allemaal wel mee toch?
Tap tap tap
Komt door die ontsteking die er zat.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezus en de vorige keer viel het allemaal wel mee toch?
Espresso's nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:11 schreef STING het volgende:
Na twee cappuccino's nog steeds niet vooruit te branden
Zeg maar dag danquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Had gevraagd of mijn voormalige bovenbuurvrouw op Hedwig wil passen als ik dan in het ziekenhuis moet blijven dan. Krijg ik terug dat willen wij wel. Haar Spaanse vriend is helemaal verliefd op mijn kat dus die wil dat wel.
Oeh. HBO is naast Netflix wel echt mijn favoriet voor true crime docus.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort op HBO
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |