En dat zonder tengelmuziek, slomo, een bankje en een boksquote:
En hoe wat een triest verhaal was/is dat ook...quote:Op maandag 6 juli 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
Robert gun je al het geluk van de wereld.
Ook meteen maar in elke podcast en tv-uitzending. Chefsachen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:53 schreef Remco het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat Clement chef wielrennen is bij de NOS.
Recentelijk in een Belgische podcast.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Felagund het volgende:
Dat verhaal over de dopingcontrole van Tom heb ik eerder gehoord.
Nee, al eerder.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Recentelijk in een Belgische podcast.
Beetje a la de Witte Chinees, die stelt zichzelf ook altijd op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ook meteen maar in elke podcast en tv-uitzending. Chefsachen.
Chef lege dozen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:53 schreef Remco het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat Clement chef wielrennen is bij de NOS.
Of gelezen in zijn boek, of hij zat in een radioprogramma, of ergens op tv, of in een van de vele wielerpodcasts. Tom Dumoulin BV heeft zijn PR goed voor elkaar. Bij de NOS is hij niet van de buis te slaan, echt zo'n ideale schoonzoon waar ze daar gek op zijn, net als op Marcel Kittel GmbH. Ik begin bijna terug te verlangen naar Rob Harmeling en Henk Lubberding (nee dit kan niet).quote:
Stukje afgunstquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Of gelezen in zijn boek, of hij zat in een radioprogramma, of ergens op tv, of in een van de vele wielerpodcasts. Tom Dumoulin BV heeft zijn PR goed voor elkaar. Bij de NOS is hij niet van de buis te slaan, echt zo'n ideale schoonzoon waar ze daar gek op zijn, net als op Marcel Kittel GmbH. Ik begin bijna terug te verlangen naar Rob Harmeling en Henk Lubberding (nee dit kan niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |