SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Whehehequote:
Met de BSO?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Was gister weer nachtje op kamp, nu weer thuis. Heb weer zo genoten. Ook al ben ik nu heel moe.
Welkom terug in het schittere Den Haag.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Was gister weer nachtje op kamp, nu weer thuis. Heb weer zo genoten. Ook al ben ik nu heel moe.
Ik heb laatst een rondvaart gedaan met de Ooievaart. Had niet gedacht dat dat zo leuk zou zijn!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom terug in het schittere Den Haag.
Of was het nou de Reigert??quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb laatst een rondvaart gedaan met de Ooievaart. Had niet gedacht dat dat zo leuk zou zijn!
Staat nog op m´n lijstje.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb laatst een rondvaart gedaan met de Ooievaart. Had niet gedacht dat dat zo leuk zou zijn!
Dank je. Ja zo mooi is Naaldwijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Straks moet ik daar misschien werkenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk joh!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks moet ik daar misschien werken
Was dit mini- kamp voor meeredere locaties of alleen die waar jij werkt?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je. Ja zo mooi is Naaldwijk ook weer niet.
Had je eerder aan moeten denkenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks moet ik daar misschien werken
Voor meerdere locaties inderdaad. Is de hele week verschillende groepen en dan later in de vakantie nog een week.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk joh!
[..]
Was dit mini- kamp voor meeredere locaties of alleen die waar jij werkt?
Ah ja het kwam me al bekend voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor meerdere locaties inderdaad. Is de hele week verschillende groepen en dan later in de vakantie nog een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |