Jullie verkopen de ziel van de club.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:02 schreef Paul het volgende:
Is nieuw bij FC Utrecht
Vind hem niet zo passen
[ afbeelding ]
Eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Red Bull Utrecht.
Het moest er ook een keer van komen in NL natuurlijk.
Drank is ook niet goedkoop meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:05 schreef Marsenal het volgende:
Frans is het ook een beetje zat, natuurlijk. Ik snap het wel.
Weer een club gevallen voor het gokkartel. Heracles houdt zijn handen schoon.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:25 schreef Paul het volgende:
Bonus: dit is onze nieuwe andere sponsor
[ afbeelding ]
Wat is dat? Dor gras?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:25 schreef Paul het volgende:
Bonus: dit is onze nieuwe andere sponsor
[ afbeelding ]
Schuiven of schuilen gezien hun winstgevende dugout.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:05 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met de dug out. Mooi strak en opvallende kleuren. Verder natuurlijk geen verkeerde sponsor. Frans is al jaren goed bezig. Laat ze maar lullen. FC Utrecht is van ver gekomen en nu een gezonde subtopper bovendien. Waar zijn clubs met een soortgelijk verleden ? Alleen Twente en AZ zijn er nog over. Den Haag, Roda.............allemaal marginaal. Kijk naar Vitesse,.....laat ze bij Utrecht maar schuiven.
Ik kan je tig clubs en organisaties opnoemen die veel ergere contacten hebben. Grote toernooien of contracten met SA of andere Arabische dictaturen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weer een club gevallen voor het gokkartel. Heracles houdt zijn handen schoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |