SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
gisteren maiskolf gehad. komt bijna dichtbij zoquote:
Loop even naar de stad voor wat koekjes andersquote:
Ik zou met de auto gaanquote:
is meer werk om bij de auto te komen dan bij het winkelcentrumquote:
gisteren 37590 stapjes en nog 30 km gefietst, ben nog aan het bijkomenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop even naar de stad voor wat koekjes anders
Jezusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren 37590 stapjes en nog 30 km gefietst, ben nog aan het bijkomen
netjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de auto kreeg een beurt, ik denk ik ga wandelen tot hij klaar isquote:
Ik had gister 4282 stapjes en heb vandaag 1,4km gefietstquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hopjesvlaquote:
Goeie tentakel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de auto kreeg een beurt, ik denk ik ga wandelen tot hij klaar is
hield ik niet vol, na 25 vond ik het mooi geweest
onderweg ook nog dingen gekocht bij van die boerenautomaten dus tas was ook te zwaar, linkerarm heeft goed lopen klagen aan het eind
dank u, is nieuwquote:
Rondje lopen deed ik laatst ook toen de Godin d'r APK en nieuwe airbags kreeg. Was daar op een gegeven moment ook wel klaar mee, maar goed ook want ze moest nog een nachtje blijven, was een lange wandel geweest andersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de auto kreeg een beurt, ik denk ik ga wandelen tot hij klaar is
hield ik niet vol, na 25 vond ik het mooi geweest
onderweg ook nog dingen gekocht bij van die boerenautomaten dus tas was ook te zwaar, linkerarm heeft goed lopen klagen aan het eind
Ik ging een rondje om bij de Feestbak. Toen ik terugkwam, bleek 'ie nog een ruime week te moeten blijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondje lopen deed ik laatst ook toen de Godin d'r APK en nieuwe airbags kreeg. Was daar op een gegeven moment ook wel klaar mee, maar goed ook want ze moest nog een nachtje blijven, was een lange wandel geweest anders
Had wel een goed rondje geweest danquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging een rondje om bij de Feestbak. Toen ik terugkwam, bleek 'ie nog een ruime week te moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |