Ik zag niks op de reguliere nieuws media hierover. Het is dat ik toevallig ff Dumpert checkte. Zag wel dat er een topic was in NWS dat linkt naar een mega klein plaatselijk Overijssels krantje. Dat noem ik niet bepaald media aandacht maar eerder onder het tapijt vegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Er is al best wel wat media aandacht over, ze worden al achterna gezeten. Verder: ta'aghbiri's gonna ta'aghbiri.
Staat gewoon een artikel op AD.nl, er wordt als altijd helemaal niets onder welk tapijt dan ook geveegd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zag niks op de reguliere nieuws media hierover. Het is dat ik toevallig ff Dumpert checkte. Zag wel dat er een topic was in NWS dat linkt naar een mega klein plaatselijk Overijssels krantje. Dat noem ik niet bepaald media aandacht maar eerder onder het tapijt vegen.
Handjes erafquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:25 schreef X55 het volgende:
Schande!
Straffen zoals in het thuisland gedaan zou worden...
Verder in het artikel staat dat ze op het graf lagen van iemand van een woonwagenkamp. Hebben ze mooi de verkeerde aan dan.quote:Huis in Apeldoorn bekogeld met eieren na video op begraafplaats, politie doet duidelijke oproep
Na een veelbesproken video lopen de emoties in Apeldoorn-Zuid hoog op. Nadat twee vrouwen zonder succes een rouwboeket probeerden weg te nemen, werd gisteravond een huis met eieren bekogeld. In een poging de rust te bewaren, doet de politie een duidelijke oproep.
...
https://www.destentor.nl/(...)jke-oproep~a8ce87f8/
Waarom ga je dat niet zelf even doen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:46 schreef Rozevla het volgende:
Jammer dat de filmer die kut hoer niet die tyfus in trapt !!!
Ik had die kut doek graag van der kop getrokken zien worden en der volgens herkenbaar in beeld der tanden uit der bek getrapt zien worden.
Tyfus hoer !!!!
Het was een begrafenis, geen crematie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:03 schreef SuperNeger het volgende:
En je zou denken dat we van Jeffrey en Emma wel wat geleerd hebben. Mensen (vrouwelijke moslimas die onherkenbaar over straat gaan) die rouw-boeketten stelen van een graf 's avonds als het donker is. Dan ben je toch echt het laagste van het laagste?
Dit is echt een boosmakertje: Niet voor de zwakke maag
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100128592_461f61d1
Verassend dat hier nog geen media aandacht voor is.
Als je zo bijgelovig bent brengt dat toch ongeluk? (Azrael de Engel des doods denkt dan dat het al tijd is om je ziel op te halen).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:39 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat in de huiskamer willen. Van het graf gejat. Dan kun je toch beter een eenvoudig boeketje in de aanbieding hebben.
Pas zag ik ook een filmpje van mensen die zo’n gratis boekenstalletje plunderden. “Wel goed dat ze tenminste lezen”, dacht ik nog in mijn naviteit. Blijkt dat ze de kinderboeken overal weghalen om op marktplaats te verkopen!
We gaan naar een low trust society toe. Waar alles achter slot en grendel moet en iedereen elkaar telkens probeert te bedriegen.
Ik zou geen idee hebben waar ik die kut hoer kan vinden, zou het graag voor je doen!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom ga je dat niet zelf even doen dan?
Het is wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |