Vind die scenes met ED-200 nu zo hilarisch om te zien, hoe slecht die fx warenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De onderliggende satire maakte het zo goed. Ze hebben een auto in die film die SUX heet
Maakt zelfs nog films!quote:
Zwartboek is een meesterwerk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar draaiden ze hier een paar oorlogsfilms en ben ik naar Zwartboek geweest. Had hem al eens op tv gezien geloof ik, maar ik vond hem nu echt veel beter in de bioscoop.
Jeetje. Je zult op die leeftijd nog aan het werk zijnquote:
Stopmotion genotquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die scenes met ED-200 nu zo hilarisch om te zien, hoe slecht die fx waren
Total Recallquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon zeggen dat Paul Verhoeven 9 van de 10 keer hele goede films maakt?
Die sterft in de regisseursstoel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje. Je zult op die leeftijd nog aan het werk zijn
Jaquote:
Dit is hedendaags een stuk relevanter geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En die andere is een schaap ingeplugd in een stopcontact.
Do androids dream of electric sheep?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die snappen de meesten niet zo snel.
Ik zag vorig jaar op een filmfestival een docu over hem die zijn peetdochter had gemaakt met archiefbeelden en wat interviews. Dat was wel leuk. Like Tears in Rain.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik alle potters gezien heb
hoeveel delen zijn dat? 8 ofzo?
Jamaar ik welquote:
Je bent zelf maar mwahquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkele. Vond het maar mwah.
En zo ontstonden de eerste scheurtjes in de relatie.quote:
quote:
Dat is gewoon niet goed getest.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan tickets niet sluiten in ons systeem. Tickets die ik zelf aangemaakt heb. Waarom niet? Eoa veld dat het systeem ZELF had moeten vullen, wordt om wat voor reden dan ook niet gevuld. En daardoor kan ik mijn eigen tickets niet sluiten.
Bommen op Jira. www.ifuckinghatejira.com bestaat echt, en met meer dan genoeg reden. Waardeloze klotezooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |