Tim Curryquote:
Gewoon een sequel, niet soort van.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, meer een soort sequel, misschien maar goed ookDie van Robocop was ook wel vermakelijk, al is het al weer te lang geleden om te herinneren of dat wel een remake was
Tijd voor een opvoedcursusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb al die films en series niet gezien
Die van Robocop was zo slecht, die mistte alles wat het origineel zo goed maakte.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, meer een soort sequel, misschien maar goed ookDie van Robocop was ook wel vermakelijk, al is het al weer te lang geleden om te herinneren of dat wel een remake was
Dan kun je ze allemaal voor het eerst zienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb al die films en series niet gezien
Wie gaat wie niet worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb besloten dat het 'm niet gaat worden vandaag.![]()
Fantastisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je ze allemaal voor het eerst zien
Dit is een oplosbaar probleem.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet eens of ik de eerste Running Man heb gezien....
ik denk ook niet dat ik alle potters gezien hebquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt de gozer die HP niet heeft gezien
Is ook wel geniaal, Rutger Hauer in de eerstequote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Blade Runner is een special interest van me, ik doe m'n best om niet door te draven.
Enkele. Vond het maar mwah.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben toch geen nerdjequote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rutger Hauer missen we nog steedsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel geniaal, Rutger Hauer in de eersteMisschien wel een van de beste rollen ooit
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
ET en Jaws draaien volgende maand weer
Kāāāāāk, de future uit Back to the Future is alweer bijna tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Back to the Future weer gaat draaien nu ie 40 jaar oud is.
Mwah.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk sowieso geen films. Mag ik nog bestaan dan?
Volgens mij was die zo ziekelijk over the top slecht en een en al explosie dat die toch vermakelijk werdquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die van Robocop was zo slecht, die mistte alles wat het origineel zo goed maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |