Ik ben wel benieuwd. Domingo is wel goed in kitschy.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
Trailer gekeken van de nieuwe Running Man, ziet er meer uit als een generieke actiefilm dan een over the top bizar kitschfest zoals het origineel
Oh, die ken ik niet echt ergens van denk ik.quote:
Remakes, soms werken ze wel en soms werken ze niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
Trailer gekeken van de nieuwe Running Man, ziet er meer uit als een generieke actiefilm dan een over the top bizar kitschfest zoals het origineel
Die was echt goedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet eens of ik de eerste Running Man heb gezien....
ik weet of ik er ooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Blade Runner was die wel aardig geluktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remakes, soms werken ze wel en soms werken ze niet.
Dat was ook niet echt een remake.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Blade Runner was die wel aardig gelukt
Was meer een vervolg.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Blade Runner was die wel aardig gelukt
Nee ok, meer een soort sequel, misschien maar goed ookquote:
Dredd vond ik wel weer tof.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Die van Fright Night was niet zo. En Total Recall ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |