Jaquote:
Dit is hedendaags een stuk relevanter geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En die andere is een schaap ingeplugd in een stopcontact.
Do androids dream of electric sheep?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die snappen de meesten niet zo snel.
Ik zag vorig jaar op een filmfestival een docu over hem die zijn peetdochter had gemaakt met archiefbeelden en wat interviews. Dat was wel leuk. Like Tears in Rain.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik alle potters gezien heb
hoeveel delen zijn dat? 8 ofzo?
Jamaar ik welquote:
Je bent zelf maar mwahquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkele. Vond het maar mwah.
En zo ontstonden de eerste scheurtjes in de relatie.quote:
quote:
Dat is gewoon niet goed getest.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan tickets niet sluiten in ons systeem. Tickets die ik zelf aangemaakt heb. Waarom niet? Eoa veld dat het systeem ZELF had moeten vullen, wordt om wat voor reden dan ook niet gevuld. En daardoor kan ik mijn eigen tickets niet sluiten.
Bommen op Jira. www.ifuckinghatejira.com bestaat echt, en met meer dan genoeg reden. Waardeloze klotezooi.
quote:
dan ben ik ongeveer tot de helft gekomen, denk ikquote:
Nee ergens ligt het wel aan. Met Topdesk heb je dit soort gekut NOOIT. Dat werkt gewoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet goed getest.
Probleem is dat je soms zoveel kan instellen dat het niet meteen duidelijk is wat het effect op andere instellingen kan zijn. Zo irritant somsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ergens ligt het wel aan. Met Topdesk heb je dit soort gekut NOOIT. Dat werkt gewoon.
*wijzigt probleem met de tijd*quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Probleem is dat je soms zoveel kan instellen dat het niet meteen duidelijk is wat het effect op andere instellingen kan zijn. Zo irritant soms
*helpdesk roodgloeiend*quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*wijzigt probleem met de tijd*
*niemand kan nog inloggen*
*ook helpdesk kan niet inloggen*quote:
*escalatie werkt ook niet*quote:
Daarom stemmen veel mensen op de PVV.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg het niet snel maar hier kon je op wachten:
https://www.ad.nl/apeldoo(...)eigen-hand~a8ce87f8/
Hier ookquote:
Donkere grijze wolk hierquote:
Jaquote:
Gefietstquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
Was op de fiets. Stukje van nog geen km maar wat drukkere route
Toch een beetje oefenen weer
En weer een beetje onder de mensen geweestquote:
Gelukkig mis ik iedere context.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg het niet snel maar hier kon je op wachten:
https://www.ad.nl/apeldoo(...)eigen-hand~a8ce87f8/
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer een beetje onder de mensen geweest
Bahquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer een beetje onder de mensen geweest
Nee ik denk dat dat brood wel lekker isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |