Groeten uit Friesland terugquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:50 schreef Tuindier het volgende:
Groeten uit Friesland! Geen romantische trip, wel weer voor het werk op pad.
Cool he, al die bombarie voor een paar seconden swoeish-swoeish-swoeish en dan weer back to life as usualquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:
Groetjes uit Frankrijk nogmaals.
De Tour was hartstikke leuk. Ik heb een VELUX hoed gekregen van de caravane, en Leclerc koekjes, La Vache Qui Rit kaas met stokjes, en een pen van de Police National. En er was zo veel te zien!
De wielrensters waren in drie seconden voorbij. We stonden op nog maar 20 km van de start dus er was nog niet zo veel gebeurd. Er kwam alleen een tijdje later een renster uit Noorwegen achteraan helemaal vol met schaafplekken. Die is niet veel later ook uitgestapt
Ik vond alle teamauto's erg leuk! Zo veel dure fietsenen alle auto's vol kleurtjes en reclames, en mensen met flitsende zonnebrillen
Dat vond ik ook erg bijzonder om te zienquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was ook wel adorable, die dames die met zijn tweetjes een 1 persoons ijsbad gingen delen gister; ergens heb ik het idee dat met de prijs van die fietsen vergeleken meer dan 1 badje neerzetten financieel ook haalbaar zou moeten zijn
Of de marketingmanager van het team wilde de sponsoren blijmaken met media aandacht, maar of dat dan zo gepast is...quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg bijzonder om te zien
Zo gezellig zag het er dan helaas weer niet uitquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of de marketingmanager van het team wilde de sponsoren blijmaken met media aandacht, maar of dat dan zo gepast is...
Dat was waarom ik twijfelde, tussen 'in scene gezet' of 'omdat ze beiden voor optimaal herstel wel asap moesten koelen'quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gezellig zag het er dan helaas weer niet uit
Posten is in de race.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:28 schreef AnneX het volgende:
Oh ja. @Vanyel later laat je toch wel even weten waar jullie keus qua verblijf op is gevallen?!
Wat een happening johquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:
Groetjes uit Frankrijk nogmaals.
De Tour was hartstikke leuk. Ik heb een VELUX hoed gekregen van de caravane, en Leclerc koekjes, La Vache Qui Rit kaas met stokjes, en een pen van de Police National. En er was zo veel te zien!
De wielrensters waren in drie seconden voorbij. We stonden op nog maar 20 km van de start dus er was nog niet zo veel gebeurd. Er kwam alleen een tijdje later een renster uit Noorwegen achteraan helemaal vol met schaafplekken. Die is niet veel later ook uitgestapt
Ik vond alle teamauto's erg leuk! Zo veel dure fietsenen alle auto's vol kleurtjes en reclames, en mensen met flitsende zonnebrillen
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Nee hoor, al vanaf 7:30 in de baan. Broodjes afbakken, eieren koken. Tomaat, komkommer, meloen en ananas snijden. Koffie zetten, zeggen wat ze allemaal voor ontbijt verder moet gebeuren. Nadat ik de keuken wat had opgeruimd.
In principe moeten deelnemers zelf ontbijt maken, maar ja, als je dan vraagt tomaat te snijden wordt er voor 65 man 1 tomaat gesneden.
Nee uitwisselingsprojectquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?
Een strafkamp?
= = =
Ben zelf al 3 dagen een soort van ziek (iets tussen griep en zware verkoudheid in en heel veel hoesten), dus doe het even rustig aan met wat tijmsiroop, trachitol en andere keelverzachtende middelen. Zal morgen wel weer grotendeels weggetrokken zijn…
Zijn die kids in Nederland, mogen ze niet eens blowenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?
Een strafkamp?
= = =
Ben zelf al 3 dagen een soort van ziek (iets tussen griep en zware verkoudheid in en heel veel hoesten), dus doe het even rustig aan met wat tijmsiroop, trachitol en andere keelverzachtende middelen. Zal morgen wel weer grotendeels weggetrokken zijn…
Jaquote:
Allang wakker en op kantoor! Iemand uit zijn PC hel gehaald. Gemopperd met de manager. Heel veel gesmolten chocolaatjes gegeten (want die versturen en opslaan bij 30 graden is geen goed plan dus nu kunnen ze niet worden uitgedeeldquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Slapen jullie allemaal nog? Ik heb al gebeverdamd, gewandeld met honden,schapen vrijgelaten, een uur gefietst, gesport en nu heb ik ruzie met m’n computer op kantoor en moet ineven wachten voordat ik die weer aan mag zetten.
Oquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
JaDe moes goed zoeten, beetje kalk erin en aanvullen met bijvoorbeeld aardbeien of frambozen
wij hebben een fijne nieuwe ijstent in het dorp waar ik gisteren rabarberframbozenijs at
(en de vrouw purechocoladesorbet, zo goed!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |