abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218372980
Groeten uit Friesland! Geen romantische trip, wel weer voor het werk op pad.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:52:27 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218373001
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:50 schreef Tuindier het volgende:
Groeten uit Friesland! Geen romantische trip, wel weer voor het werk op pad.
Groeten uit Friesland terug :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218373050
Groetjes uit Frankrijk nogmaals.

De Tour was hartstikke leuk. Ik heb een VELUX hoed gekregen van de caravane, en Leclerc koekjes, La Vache Qui Rit kaas met stokjes, en een pen van de Police National. En er was zo veel te zien!
De wielrensters waren in drie seconden voorbij. We stonden op nog maar 20 km van de start dus er was nog niet zo veel gebeurd. Er kwam alleen een tijdje later een renster uit Noorwegen achteraan helemaal vol met schaafplekken. Die is niet veel later ook uitgestapt ;(
Ik vond alle teamauto's erg leuk! Zo veel dure fietsen :9~ en alle auto's vol kleurtjes en reclames, en mensen met flitsende zonnebrillen _O_
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:00:54 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218373068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:

De Tour was hartstikke leuk. Ik heb een VELUX hoed gekregen van de caravane, en Leclerc koekjes, La Vache Qui Rit kaas met stokjes, en een pen van de Police National. En er was zo veel te zien!
De wielrensters waren in drie seconden voorbij. We stonden op nog maar 20 km van de start dus er was nog niet zo veel gebeurd. Er kwam alleen een tijdje later een renster uit Noorwegen achteraan helemaal vol met schaafplekken. Die is niet veel later ook uitgestapt ;(
Ik vond alle teamauto's erg leuk! Zo veel dure fietsen :9~ en alle auto's vol kleurtjes en reclames, en mensen met flitsende zonnebrillen _O_
Cool he, al die bombarie voor een paar seconden swoeish-swoeish-swoeish en dan weer back to life as usual :)

Was ook wel adorable, die dames die met zijn tweetjes een 1 persoons ijsbad gingen delen gister; ergens heb ik het idee dat met de prijs van die fietsen vergeleken meer dan 1 badje neerzetten financieel ook haalbaar zou moeten zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door fietsie op 30-07-2025 20:08:09 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218373324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Was ook wel adorable, die dames die met zijn tweetjes een 1 persoons ijsbad gingen delen gister; ergens heb ik het idee dat met de prijs van die fietsen vergeleken meer dan 1 badje neerzetten financieel ook haalbaar zou moeten zijn
Dat vond ik ook erg bijzonder om te zien :D
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:26:40 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218373340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat vond ik ook erg bijzonder om te zien :D
Of de marketingmanager van het team wilde de sponsoren blijmaken met media aandacht, maar of dat dan zo gepast is...
pi_218373408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Of de marketingmanager van het team wilde de sponsoren blijmaken met media aandacht, maar of dat dan zo gepast is...
Zo gezellig zag het er dan helaas weer niet uit ;)
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:44:37 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218373511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo gezellig zag het er dan helaas weer niet uit ;)
Dat was waarom ik twijfelde, tussen 'in scene gezet' of 'omdat ze beiden voor optimaal herstel wel asap moesten koelen'
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 juli 2025 @ 21:44:40 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218374118
´Vakantie´ op werk is nu echt begonnen. Een kwaliteitsstuk klaar. IT-verhuizing afgerond. Dwz even een echt lege agenda. :). Augustus wil zeggen tijd om uit te zoomen. :)
En ook van volgende week vrijdag een vrije dag gemaakt :+.

@Tele6
Laatste keer dat ik een Wielerwedstrijd zag passeren was de Ronde van Nederland 1997 :P. Alleen die had geen commerciële karavaan vooraf. Politie zette uur vd voren de route af. alles kwam voorbij en de weg ging weer open _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218374297
Bezoek weg, nu de boel opruimen.

Zoals ook bij mensen hier viel de rabarbermoes niet in de smaak. Apart maar veel te zuur :D

Hier is volgens mij een paar keer de ronde van Nederland langsgekomen op weg naar de Posbank, je moet niet te lang knipperen want dan mis je ze.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:11:16 #111
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218374390
Rabarber O+
Net nog rabarber limonade op O+
pi_218374504
Wielerronde: Utrecht was eens een startpunt voor de Giro.
En er ging een etappe over de dijk door ‘ons’ wielerdorp’. Hele dorp op zijn kop, overal creatief fietsen aan gevels, in vlaggenmasten en in de wetering. Prachtig. Iedereen stond al te gapen naar de karavaan vooraf van zeker een een half uur.
Komt de kopgroep van de dijk af, volgt een wegversmalling. Pats boem ‼ vallende renners.
In de afgelopen week waren Alle paaltjes, bruggen en borden afgedekt met gedoneerde bank kussens etc. voor de kinderen, die racen. Nu niet. Au.

En toen wij op Sicilië aankwamen en naar het eerste adres reden, werden wij gepasseerd door een Oranje auto met fietsen op het dak. Bleek dat Cefalú de vertrekplaats was van de eerste etappe van ook weer de Giro. Wat een gekkenhuis, een kermis op de boulevard met de tientallen wagens van de karavaan. De Sicilianen hadden er ook wel zin in. Alles en iedereen op straat.

Tot zover mijn observatie van de gekte rond een Tour.

Welterusten.

Oh ja. @Vanyel later laat je toch wel even weten waar jullie keus qua verblijf op is gevallen?!
pi_218374531
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:28 schreef AnneX het volgende:
Oh ja. @Vanyel later laat je toch wel even weten waar jullie keus qua verblijf op is gevallen?!
Posten is in de race.
De rest is te klassiek bevonden of heeft 2 bedden/ 2 matrassen, dan valt het voor ons sowieso af.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218374642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:

Wat een happening joh *O* *G* leuk dat jullie er waren!

Ooit waren wij op vakantie in Verviers waar de Giro langskwam. Ook hartstikke leuk, ergens heb ik nog een roze pet.
pi_218376061
Goedemorgen!
Slapen jullie allemaal nog? Ik heb al gebeverdamd, gewandeld met honden,schapen vrijgelaten, een uur gefietst, gesport en nu heb ik ruzie met m’n computer op kantoor en moet ineven wachten voordat ik die weer aan mag zetten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 31 juli 2025 @ 09:22:35 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218376234
Nee hoor, al vanaf 7:30 in de baan. Broodjes afbakken, eieren koken. Tomaat, komkommer, meloen en ananas snijden. Koffie zetten, zeggen wat ze allemaal voor ontbijt verder moet gebeuren. Nadat ik de keuken wat had opgeruimd.

In principe moeten deelnemers zelf ontbijt maken, maar ja, als je dan vraagt tomaat te snijden wordt er voor 65 man 1 tomaat gesneden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 31 juli 2025 @ 09:33:51 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218376315
Ik ben aan het werk. Maar weinig boeiends te vertellen eigenlijk. Wakker geworden, Hans aai over de bol en streng toegesproken over haar geklets om 5.30, wat gelezen, toilet geweest, ontbijt gemaakt, ingelogd.
Spoilers!
  donderdag 31 juli 2025 @ 09:49:27 #118
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218376511
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Nee hoor, al vanaf 7:30 in de baan. Broodjes afbakken, eieren koken. Tomaat, komkommer, meloen en ananas snijden. Koffie zetten, zeggen wat ze allemaal voor ontbijt verder moet gebeuren. Nadat ik de keuken wat had opgeruimd.

In principe moeten deelnemers zelf ontbijt maken, maar ja, als je dan vraagt tomaat te snijden wordt er voor 65 man 1 tomaat gesneden.
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?
Een strafkamp?

= = =

Ben zelf al 3 dagen een soort van ziek (iets tussen griep en zware verkoudheid in en heel veel hoesten), dus doe het even rustig aan met wat tijmsiroop, trachitol en andere keelverzachtende middelen. Zal morgen wel weer grotendeels weggetrokken zijn…
pi_218376551
Ben op een van de boten wachten op de teamleider zodat we spreekuur kunnen starten t is druk
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 31 juli 2025 @ 10:00:22 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218376584
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Een strafkamp?

= = =

Ben zelf al 3 dagen een soort van ziek (iets tussen griep en zware verkoudheid in en heel veel hoesten), dus doe het even rustig aan met wat tijmsiroop, trachitol en andere keelverzachtende middelen. Zal morgen wel weer grotendeels weggetrokken zijn…
Nee uitwisselingsproject :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 31 juli 2025 @ 10:04:42 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218376605
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Een strafkamp?

= = =

Zijn die kids in Nederland, mogen ze niet eens blowen ;(

Beterschap! Verkouden zijn is supersom }:|
Spoilers!
pi_218377204
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:11 schreef gcjoel het volgende:
Rabarber O+
Net nog rabarber limonade op O+
Ja O+ De moes goed zoeten, beetje kalk erin en aanvullen met bijvoorbeeld aardbeien of frambozen :Y wij hebben een fijne nieuwe ijstent in het dorp waar ik gisteren rabarberframbozenijs at ^O^ (en de vrouw purechocoladesorbet, zo goed!)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218377275
Wat een bedrijvigheid hierboven, met beterschap aan @MadMaster
Ik ben al uit bed, al gedoucht, aangekleed en wat gegeten. *) *)

Zometeen samen wat winkeltjes in volgende dorp, spullen thuisbrengen, dan op bezoek bij onze zieke oude vriend (die thuis is, maar het gaat maar matig) een ijstaartje voor 'm halen en helpen met de pc aldaar.

Verder geniet ik van de foto's en het appen met en van de ( k.) kinderen die eerst een paar dagen in Disneyland Parijs waren, gisteren in het Louvre en sightseeiing Parijs doen O+

Kunnen jullie eens meedenken voor de aussie-familie? Daar ga ik in september een (plat, past in A4 niet te zwaar) pakketje voor maken met 2 boekjes voor de kleinkinderen, maar wil ook iets voor schoondochter (die ik dus nog nooit ontmoet heb en niks van haar weet) erbij doen. Toen andere kinderen en ex daar op bezoek gingen gaven we een sjaal voor haar mee (van Vincent van Gogh) omdat we op foto's zien dat ze altijd een sjaaltje over haar hoofd (moet) draagt.
Om dat nou weer te doen... ik wilde wat anders. Maar wat :?

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 31-07-2025 11:39:40 ]
pi_218377566
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Slapen jullie allemaal nog? Ik heb al gebeverdamd, gewandeld met honden,schapen vrijgelaten, een uur gefietst, gesport en nu heb ik ruzie met m’n computer op kantoor en moet ineven wachten voordat ik die weer aan mag zetten.
Allang wakker en op kantoor! Iemand uit zijn PC hel gehaald. Gemopperd met de manager. Heel veel gesmolten chocolaatjes gegeten (want die versturen en opslaan bij 30 graden is geen goed plan dus nu kunnen ze niet worden uitgedeeld :Y) ). Rest van de dag ditjes en datjes.

Daarna bezoekje aan de preventie assistente.

En vanavond sushi eten :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218377590
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja O+ De moes goed zoeten, beetje kalk erin en aanvullen met bijvoorbeeld aardbeien of frambozen :Y wij hebben een fijne nieuwe ijstent in het dorp waar ik gisteren rabarberframbozenijs at ^O^ (en de vrouw purechocoladesorbet, zo goed!)
O O+ :9~

Ik heb vorige week iemand laten kennismaken met rabarberschorle. Weer een fan erbij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')