quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
Wij waren in Harderwijk of all places. En laat geluncht bij de Bank.
Tè Laat voor Marius van Dokkum![]()
@:Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Dan houden wij Marius voor de terugweg dan.
Lunch was voor mij een verse brioche met eggs Benedictine, hollandaise en licht gebrande (?) avocado.Ik woon in Harderwijk en De Bank is een leuke plek om te lunchen. Mocht je op de terugreis nog een keer langskomen en een stadstour willen, laat maar weten. Ik woon hier al mijn hele leven en kan je best wat mooie plekken laten zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
Wij waren in Harderwijk of all places. En laat geluncht bij de Bank.
Tè Laat voor Marius van Dokkum![]()
@:Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Dan houden wij Marius voor de terugweg dan.
Lunch was voor mij een verse brioche met eggs Benedictine, hollandaise en licht gebrande (?) avocado.Jammer, in de hh die Marius!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere lunch![]()
Haha…jij woont in Harderwijk! Of all places 😎quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik woon in Harderwijk en De Bank is een leuke plek om te lunchen. Mocht je op de terugreis nog een keer langskomen en een stadstour willen, laat maar weten. Ik woon hier al mijn hele leven en kan je best wat mooie plekken laten zien!
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha…jij woont in Harderwijk! Of all places 😎
Dank je voor je aanbod.
Nooit ìn Harderwijk geweest. Er is ook zomers een heel programma zag ik in een folder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondag
Houd ze maar aan jullie kant van het bos. Onze kant is aardig druk op dit momentquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondag
Laatst echtgenoot van collega die bloedvergiftiging opliep door iets met een infuus..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen gaan vragen stellen als je een schijnbaar afgelebberde naald in hun lichaamsdeel gaat jagen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Halloslangendroom
![]()
Meestal krijg ik dit soort dromen als ik het te warm heb, en ik had het ook wel best warm voor het slapen, maar was wel redelijk afgekoeld en ook bij wakker worden niet meteen huu warm ofzo. Irritant wel, ik heb zondag en maandag slecht geslapen met laat in slaap en dan 4-6 wakker liggen en rond 7.30 weer wakker, dinsdag een goede nacht, en sinds woensdag weer slecht (laat in slaap, warm, woelen, na 1 of paar uur slaap weer wakker voor wc, moeilijk weer terug in slaap). Ik sliep vannacht eindelijk wat eerder dan 00u in, maar was vervolgens wel om 00u wakker voor wc en nu dus uit stomme droom. En ik moet nu ook echt even goed wakker zijn anders droom ik zo weer door.
Ik ga maar even naar de katten gluren ofzo ter ontspanning.
Viel om 6 in slaap, 7.30 weer wakker en 8.30 maar opgestaan. Ik wilde eigenlijk naar de lapjesmarkt nog voor ik ging lunchen met vriendin, maar ik denk dat ik dat maar volgende zaterdag doe. Het is ook grijs en ziet eruit alsof het elk moment kan gaan regenen (tijdens het typen is het inmiddels daadwerkelijk gaan regenen) dus dat maakt het ook wat minder aantrekkelijk. Ik lig nu dus lekker married at first sight UK te kijken op de bank met een kat op mn benen en een kat op mn voetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]hopelijk heb je nog een paar uurtjes goede slaap gehad hierna.
B heeft mij vannacht moeten onderscheppen. Ik stond naast het bed, hij vroeg me wat ik aan het doen was, blijkbaar heb ik gezegd "Ik moet je rug insmeren" maar toen heeft hij me verteld terug in bed te komen en dat heb ik gedaan. Ik kan me er zelf niks van herinneren.
Ik zou je graag de droom doneren die ik me wel kan herinneren. Ik ging naar een bruiloft maar het was 100% onduidelijk wie de bruid nou was. Niemand wist het!
3 Weken, wat een schrik zeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:31 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een zeikweer. Mooitje is een mooiweerhondje, in de regen gaat ze piepen "ik zie geen tropisch zwemparadijs ik wil naar huuuuuuis". Straks maar even opnieuw proberen.
[..]
Laatst echtgenoot van collega die bloedvergiftiging opliep door iets met een infuus..
Echtgenoot in kwestie is na drie weken ziekenhuis en hele zware antibioticakuren toch weer geheel hersteld naar huis gestuurd. Pfew.
In mijn vorige huis had ik ook Kit die niet droogde, bleef plakken. In meen dat het Acrylaatkit was,quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik dacht na je eerste zin fysiek gevangen, maar op camera dusben benieuwd!
De kit is nog steeds zacht, als je het aanraakt met handschoentje dan geeft het daar ook op af.
Het verschil tussen de kitrand links die gewoon normaal is, en onder, is naast voelbaar ook duidelijk zichtbaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik geef het nog een dag, hopelijk dan wel weer gewoon normaal. Nu is het meer richting kneedgum consistentie dan gewoon normale opgedroogde kit.
Ik denk dat het wel meevalt met hoeveel ik het heb verneukt verder, niet zodanig veel eraf/ingedrukt dat er eig nieuwe rand op moet denk ik? Of denken de klussers hier van wel?
Verder staat op mijn to do van vandaag om even langs Decathlon te gaan voor een UV shirt, langs bouwmarkt voor tuinslang, sproeikop en zand voor opnieuw invegen terrastegels (tips voor welk zand zijn welkom, liefst waar onkruid moeilijker tussen groeit/mieren moeilijker nesten in maken), en een instax camera van de buren verkopen (in opdracht uiteraard). Oh, en boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]hopelijk heb je nog een paar uurtjes goede slaap gehad hierna.
B heeft mij vannacht moeten onderscheppen. Ik stond naast het bed, hij vroeg me wat ik aan het doen was, blijkbaar heb ik gezegd "Ik moet je rug insmeren" maar toen heeft hij me verteld terug in bed te komen en dat heb ik gedaan. Ik kan me er zelf niks van herinneren.
Ik zou je graag de droom doneren die ik me wel kan herinneren. Ik ging naar een bruiloft maar het was 100% onduidelijk wie de bruid nou was. Niemand wist het!
Je moet haar eens voordoen hoe leuk spelen in de modder is. Merlina had ook een bloedhekel aan water... Dit was gisterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:31 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een zeikweer. Mooitje is een mooiweerhondje, in de regen gaat ze piepen "ik zie geen tropisch zwemparadijs ik wil naar huuuuuuis". Straks maar even opnieuw proberen.
Mét een trein tripje op 25’ 😎quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Zwolle is op zich best mooi hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |