SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een waardeloze agent.
Ik snap dit ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Lijkt me toch ook geen aanwinst voor je onderneming als je bezoekers worden lastig gevallen?
quote:Op maandag 28 juli 2025 19:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heej psst, ik heb nog iets moois voor je in de aanbieding voor een goed prijsjeFixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet je echt werkenquote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap die mensen ook niet. Je verdient geen rooie rot cent met dat kutwerk. Iedereen heeft een hekel aan je. Ga gewoon stuccen of straten en je verdient het vierdubbele
Kan je dit iets nader uitleggen? Je loopt dan je eigen huis uit?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:33 schreef Nemmarith het volgende:
Gewoon negeren en doorlopen? doe ik tegenwoordig ook als ze weer eens aan de deur staan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |