Tour voor vrouwen helpt wel om af te kicken.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:41 schreef mitt het volgende:
Vroeger had ik daar op maandag echt last van, zeker in je schooltijd.
Einde van de Tour betekende ook vaak het gevoel dat het einde van de vakantie naderde
Ik zie hier inderdaad een profiel van een overgangsetappe.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je op buienradar zit te kijken en denkt "Maar waar is de tussensprint dan?"![]()
[ afbeelding ]
Deel hier je afkickverschijnselen.
Wat met de huidige schoolvakantie dan vreemd is. Want in midden hebben ze nu juist nog 5 wekenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:41 schreef mitt het volgende:
Vroeger had ik daar op maandag echt last van, zeker in je schooltijd.
Einde van de Tour betekende ook vaak het gevoel dat het einde van de vakantie naderde
Ja kan me dat niet herinneren van vroeger. Tour staat hier synoniem voor zomer en vakantie, maar de Tour valt altijd voor een deel buiten de vakantie...quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat met de huidige schoolvakantie dan vreemd is. Want in midden hebben ze nu juist nog 5 weken
Toen had je geen telefoons, wellicht nog geen (of hele simpele) spelcomputers, een deel was op vakantie en als je wilde internetten moest je de telefoonkabel in je pc stoppen. Met andere woorden: er wachtte daadwerkelijk een enorme leegte en het idee dat school weer aan de horizon opdoemde.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat met de huidige schoolvakantie dan vreemd is. Want in midden hebben ze nu juist nog 5 weken
internet?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen had je geen telefoons, wellicht nog geen (of hele simpele) spelcomputers, een deel was op vakantie en als je wilde internetten moest je de telefoonkabel in je pc stoppen. Met andere woorden: er wachtte daadwerkelijk een enorme leegte en het idee dat school weer aan de horizon opdoemde.
Deze post kwam even hard aan.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen had je geen telefoons, wellicht nog geen (of hele simpele) spelcomputers, een deel was op vakantie en als je wilde internetten moest je de telefoonkabel in je pc stoppen. Met andere woorden: er wachtte daadwerkelijk een enorme leegte en het idee dat school weer aan de horizon opdoemde.
Internet was er toen nog niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |