Lekker laag bij de grond iemands ziekte erbij halen?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:40 schreef Raw85 het volgende:
Misschien kan je het aan een van de stemmen in je hoofd vragen
quote:Op maandag 28 juli 2025 10:40 schreef Raw85 het volgende:
Misschien kan je het aan een van de stemmen in je hoofd vragen
Ieder mens heeft zijn zwaktes behalvle superman himself?quote:
Is echt zo een RUK Fok dingetje?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef Donna het volgende:
>> VER
Deze brij van woorden heeft niks in LIF te zoeken.
Ha ja vrouwen staan vaak sterker met zijn twee?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee het blijft het zwakkere geslacht. In de praktijk heb je alleen met massa een kans en dat ziet er vaak gewoon lelijk uit.
Het topic is gewoon open. De onsamenhangende woordenbrij is gewoonweg te moeilijk om te ontcijferen, óf je bent een onbegrepen genie wiens topics te hoog gegrepen zijn voor de gemiddelde FOK!ker.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:19 schreef marretak het volgende:
[..]
Is echt zo een RUK Fok dingetje?
Post ik een leuk topic
kerel inhet topic gaat onder de gordel onderde tafel mij stalken mer mijn persoonlijke ziekte
ik scheld terug en :
Fok Mod sluit het topic?
Bjj?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee het blijft het zwakkere geslacht. In de praktijk heb je alleen met massa een kans en dat ziet er vaak gewoon lelijk uit.
Is niet de norm.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef jigggy het volgende:
Een vrouw die een paar jaar Brazilian jiujitsu en Muay Thai heeft beoefend op amateur basis ramt de gemiddelde man zonder vechtsport ervaring echt helemaal lens
Dat word toch ook niet gevraagdquote:Op maandag 28 juli 2025 12:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Is niet de norm.
En als je op haar ligt met +100kg. Duwt ze je dan eraf?
In het Nederlands?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat word toch ook niet gevraagd
En ja ik ken brown belt dames die een man van 100 kg kunnen sweepen ja
Het is helemaal geen ziekte maat.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:42 schreef marretak het volgende:
[..]
Lekker laag bij de grond iemands ziekte erbij halen?
Neu,....quote:Op maandag 28 juli 2025 13:44 schreef Nagelslak het volgende:
Als ik dit topic zie denk ik: hey geinig een onzeker mannetje
Staat heeft vastgesteld dat ik 70% ben afgekeurd op psychische grondenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is helemaal geen ziekte maat.
Zoals ik al zeiquote:Op maandag 28 juli 2025 13:55 schreef marretak het volgende:
[..]
Neu,....
het is gewoon een feit als je 1000 doorsnee aardige mannen een enquete geeft is dat ze vaak vallen op een bepaald type vrouw ka lichaams bouw
De vraag die ik stelde in OP was dus : Stel je bent vrouw en je wilt goed ogen voor aardige mannen in algemeen en tegelijkertijd fit blijven tov van slechte mannen : Wat zijn dan de opties kwa sporten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |