quote:Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het regent, maar het lijkt ook alsof er natte sneeuw tussen zit.
Hoe hoog woon jij wel nietquote:Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het regent, maar het lijkt ook alsof er natte sneeuw tussen zit.
Geen idee. Als ik hem aandruk dan zie je snel drie lampjes branden (batterij dus vol) en dan maakt die een paar seconden geluid en dan stopt die ermee.quote:
Heb hier geloof ik geen super in de buurt die dat verkooptquote:
OHquote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier geloof ik geen super in de buurt die dat verkoopt
Op de 5e verdieping ben ik nu aan het werk.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe hoog woon jij wel niet
Hoofd in de wolkenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de te verdieping ben ik nu aan het werk.
Neequote:Op maandag 28 juli 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk wel frituursnacks? Waarom ben je daar eigenlijk
Ingedrukt houden?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik hem aandruk dan zie je snel drie lampjes branden (batterij dus vol) en dan maakt die een paar seconden geluid en dan stopt die ermee.
Had gekund dat ie dan aan zou blijven.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee helpt niet maar dat zou ook niet moeten.
Je huis is nog niet verkocht, je kunt nog terugquote:Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Needenk dat ik een vergissing heb gemaakt
Geen Friet van Piet binnen een straal van 20km?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Needenk dat ik een vergissing heb gemaakt
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Elke ochtend in de yoghurt, samen met hazelnoten, amandelen en pecannoten
This is nuts.quote:
Zal collega appen over haar magische notenquote:
Toont het nut van walnoten maar weer aanquote:
hue hue, oh wacht een vrouwelijke collega.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal collega appen over haar magische noten
Deze is wel makkelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Toont het nut van walnoten maar weer aanAltijd goed om er een noodvooraadje van te hebben, in het geval noodmaatregelen nodig zijn.
#illletmyselfout
Nootvooraadquote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Toont het nut van walnoten maar weer aanAltijd goed om er een noodvooraadje van te hebben, in het geval noodmaatregelen nodig zijn.
#illletmyselfout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |