Welke heb je dan in gedachten?quote:Op zondag 27 juli 2025 23:58 schreef Vanky het volgende:
Zelf ben ik niet vertrouwd met HP. Een vriend zei me ooit om er van weg te blijven.
Hij heeft er 2 gehad en die gingen binnen de 3 jaar stuk.
De laptops die ik momenteel in gedachten heb zijn Asus en Dell.
Dat is misschien leuk als je een schoollaptop wilt hebben voor je 11 jarige. Als je er dag in dag uit je werk op moet doen dan zou ik lekker voor nieuw gaan (ook in verband met garanties)quote:Op maandag 28 juli 2025 10:32 schreef marretak het volgende:
Soms beter als om Pcs enzo gaat een tweedehands kopen want dan hou je lekker 500 over ?
of ok whatever,...
Mmmm bij een juiste verkoper , die gaat je geen troep aanbieden? Is vergelijkbaar met tweedehands autos, is niet allemaal troep die ze verkopen?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:58 schreef Armani XL het volgende:
Dat is misschien leuk als je een schoollaptop wilt hebben voor je 11 jarige. Als je er dag in dag uit je werk op moet doen dan zou ik lekker voor nieuw gaan (ook in verband met garanties)
Hieronder wat ik zelf al bekeken had, oplijsting van duur naar goedkoop.quote:
HP heeft consumentenlijn (Kut) en professionele lijn (duur)quote:Op maandag 28 juli 2025 07:29 schreef raptorix het volgende:
HP is gewoon een kut merk/bedrijf, zelf erg tevreden met Lenovo, wellicht zoiets?
https://www.coolblue.be/n(...)a2000wmb-azerty.html
Ik boycot ze al 25 jaar, had destijds een nieuwe Pocket PC voor 700 euro gekocht, 2 maanden later kwam de nieuwe windows versie daar voor uit, maar toen ik ging informeren was het antwoord: Deze is alleen beschikbaar voor nieuwe modellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
HP heeft consumentenlijn (Kut) en professionele lijn (duur)
25 jaar geleden hadden we nog guldens 😂quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik boycot ze al 25 jaar, had destijds een nieuwe Pocket PC voor 700 euro gekocht,
IBM was (voor Windows) altijd met afstand de bestequote:2 maanden later kwam de nieuwe windows versie daar voor uit, maar toen ik ging informeren was het antwoord: Deze is alleen beschikbaar voor nieuwe modellen![]()
![]()
![]()
Heb de laptops ook wel zakelijk gehad, maar die dingen waren altijd gammel, er brak altijd wel iets af, het is gewoon slecht ontworpen zooi.
Persoonlijk vond ik die Dells met die rubberachtige behuizing heel fijn, erg stevig en voelde ook aangenaam aan je handen.
Ja die ken ik nog wel, hadden die niet dat gekke blauwe knopje tussen de GH die als cursor diende?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
IBM was (voor Windows) altijd met afstand de beste
Rood was ie bij mij, klit noemde iedereen diequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog wel, hadden die niet dat gekke blauwe knopje tussen de GH die als cursor diende?
Thinkpads van lenovo, die de lijn van ibm over heeft genomen, hebben nog steeds een clitoris.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Rood was ie bij mij, klit noemde iedereen die
nee, want voor 500 euro heb je geen degelijke laptop of pc uberhaupt waar je lange dagen op wilt werken..quote:Op maandag 28 juli 2025 10:32 schreef marretak het volgende:
Soms beter als om Pcs enzo gaat een tweedehands kopen want dan hou je lekker 500 over ?
of ok whatever,...
thinkpadsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog wel, hadden die niet dat gekke blauwe knopje tussen de GH die als cursor diende?
Dit was mijn eerste in 1998, koste iets van 7000 gulden, ding was best goed, had ook ingebouwde CD Speler wat best modern was. Ik kon er ook gewoon mijn eigen webserver voor lokaal development opdraaienquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Rood was ie bij mij, klit noemde iedereen die
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |