De Blauwe Engelquote:Op maandag 28 juli 2025 08:34 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger ging ik nog lekker stappen in Groningen. Je eerst helemaal de tyfus in zuipen thuis en vervolgens doorgaan tot 08:00u en dan een pizza halen bij de Hasret.
Ben je jaloers dat zij wel nog lol durven te hebben op die overigens zeer keurige leeftijdquote:Op maandag 28 juli 2025 10:11 schreef Hogwarts het volgende:
Van die eind 20ers die nog als 18 jarige in de stad rondslingeren
Want je kunt anders geen lol hebben ergens met vrienden, genoeg cafe's, bars ipv de 'dancing' tussen de tieners.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat zij wel nog lol durven te hebben op die overigens zeer keurige leeftijd
Kan prima, en misschien doenze dat ook wel op een andere dag, maar waarom zouden ze dat niet op deze manier doen als ze dat leuk vinden? Omdat dat van jou niet mag? Zijn trouwens dancings voor doelgroepen van alle leeftijden, dus tussen de tieners staan is nergens voor nodigquote:Op maandag 28 juli 2025 11:29 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Want je kunt anders geen lol hebben ergens met vrienden, genoeg cafe's, bars ipv de 'dancing' tussen de tieners.
Jij gaat ook nog naar Appelhof en zo?
Vroeger veel bij de Lunenburg geweest inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2025 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Op m'n zestiende waren hier (N-O Brabant) de multizalencomplexen de norm.
De Morgenzon (en daar tegenover voor de alternatievere medemens de Kobus, en later weer Ambianz in dat pand), Lunenburg, Time-Out.
De Morgenzon ligt al jaren plat, Time-Out ligt dat binnenkort waarschijnlijk, Kobus/Ambianz bestaat ook niet meer, en Lunenburg is al jaren een evenementenlocatie voor feesten van Polen en dergelijke.
Ik zie wel dat de 16-jarigen uit de regio nog steeds een soort van uitgaan, maar het is iig zelden meer in dat soort tenten.
....
Den Bosch heeft btw nooit veel aantrekkingskracht op me uitgeoefend. Er kleeft iets ballerigs aan. De manier waarop ze met carnaval omgaan schrikt ook af.
Prima toch, als jij lekker rond wilt hangen door de stad als een puber dan moet je dat lekker zelf weten. Vergeet je fatbike niet!quote:Op maandag 28 juli 2025 11:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kan prima, en misschien doenze dat ook wel op een andere dag, maar waarom zouden ze dat niet op deze manier doen als ze dat leuk vinden? Omdat dat van jou niet mag? Zijn trouwens dancings voor doelgroepen van alle leeftijden, dus tussen de tieners staan is nergens voor nodig
Zelf ook eens in de Time-Out geweest. Kon die grote vestigingen altijd wel waarderen.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Op m'n zestiende waren hier (N-O Brabant) de multizalencomplexen de norm.
De Morgenzon (en daar tegenover voor de alternatievere medemens de Kobus, en later weer Ambianz in dat pand), Lunenburg, Time-Out.
De Morgenzon ligt al jaren plat, Time-Out ligt dat binnenkort waarschijnlijk, Kobus/Ambianz bestaat ook niet meer, en Lunenburg is al jaren een evenementenlocatie voor feesten van Polen en dergelijke.
Ik zie wel dat de 16-jarigen uit de regio nog steeds een soort van uitgaan, maar het is iig zelden meer in dat soort tenten.
....
Den Bosch heeft btw nooit veel aantrekkingskracht op me uitgeoefend. Er kleeft iets ballerigs aan. De manier waarop ze met carnaval omgaan schrikt ook af.
Ja als je een keer 50+ bent is je aanbod wel dun beschoren, maar we hebben het over 29 jarigen he? Die net uit de collegebanken komen en weet niet hoe het met jou zit, maar nog lang niet iedereen is al uitgeblust rond die leeftijd. Maar goed, de geraniums discrimineren gelukkig nietquote:Op maandag 28 juli 2025 13:08 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Prima toch, als jij lekker rond wilt hangen door de stad als een puber dan moet je dat lekker zelf weten. Vergeet je fatbike niet!
Dat er dancings zijn voor alle doelgroepen is niet helemaal waar, maargoed.
Het is alles of niets bij jouw heh.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja als je een keer 50+ bent is je aanbod wel dun beschoren, maar we hebben het over 29 jarigen he? Die net uit de collegebanken komen en weet niet hoe het met jou zit, maar nog lang niet iedereen is al uitgeblust rond die leeftijd. Maar goed, de geraniums discrimineren gelukkig niet
Vreemde aanname, ik ga al jaren niet meer naar dancings. Maar dat klinkt wel leuk, weet jij een goeie?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:24 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het is alles of niets bij jouw heh.
Veel plezier in je dancing waar alleen 30 jarige komen.
Nee bestaat nietquote:Op maandag 28 juli 2025 13:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vreemde aanname, ik ga al jaren niet meer naar dancings. Maar dat klinkt wel leuk, weet jij een goeie?
Als ik wil zitten, ga ik thuis wel op een stoel zitten. Zit beter en de drank is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:29 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Want je kunt anders geen lol hebben ergens met vrienden, genoeg cafe's, bars ipv de 'dancing' tussen de tieners.
Jij gaat ook nog naar Appelhof en zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |