Dus je wil zeggen dat het geen goede oplossing is?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik scroll heel snel langs dat soort nieuwsberichten, anders moet ik huilen.
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het geen goede oplossing is?
Ga zo door en ik zet jou vast in je eendenkorfquote:
5 augustus wordt ik "besproken" met mij erbij. Er zijn niet echt redenen om mij nog langer hier te houden.quote:
Dus tot 5 augustus lig je daar?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 augustus wordt ik "besproken" met mij erbij. Er zijn niet echt redenen om mij nog langer hier te houden.
11 augustus (?) moet ik weer naar het ziekenhuis om het buisje uit mijn strot te laten halen.
Dat gebeurd waarschijnlijk in de polikliniek.
Nou ja die week kan er ook nog wel bij als ze dan toch bezig zijnquote:
Heer Pullupquote:
Op den duur is men wel klaar in zo'n type instellingquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja die week kan er ook nog wel bij als ze dan toch bezig zijn
Ik heb Frankrijk uitgespeeldquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heer Pullup
U mocht wel weer naar huis?
Hij zit er al een paar maanden volgens mij ondertussen, dan verveel je je toch kapotquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op den duur is men wel klaar in zo'n type instelling
Of de instelling is klaar met eendquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op den duur is men wel klaar in zo'n type instelling
En heeft u heerlijk genoten?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Frankrijk uitgespeeld
En een beetje Spanje
Pluppquote:
Buisje? Strot? Waarvoor is dat dan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 augustus wordt ik "besproken" met mij erbij. Er zijn niet echt redenen om mij nog langer hier te houden.
11 augustus (?) moet ik weer naar het ziekenhuis om het buisje uit mijn strot te laten halen.
Dat gebeurd waarschijnlijk in de polikliniek.
Om door te ademen lijkt me.quote:
Dat gaan ze hem haarfijn uitleggen 5 augustusquote:
Dat zal hij al prima weten waarom dat is. Leggen ze snel genoeg uit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaan ze hem haarfijn uitleggen 5 augustus
Ja dat snap ik ook wel maar waarom? Normaliter krijg je geen tracheacanule bij een herseninfarct.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |