Dat zijn we hier sowiesoquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig!
Had natuurlijk ook een topic kunnen zijn voor kaasliefhebbers..
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig!
Het is hier niet zo druk de laatste tijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:30 schreef Driepink het volgende:
Moet wel toegeven dat ik eigenlijk alleen maar tijdens werktijd op Fok te vinden ben, thuis savonds nooit meer eigenlijk.
Je zou bijna denken dat de meeste 40+ een leven hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier niet zo druk de laatste tijdIedereen waait wat binnen als ze tijd en zin hebben
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de meeste 40+ een leven hebben
Welkom terugquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ik ben nog steeds geen 40+ maar toch hallo allemaal
Hmmquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig!
Tot laterquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:56 schreef Driepink het volgende:
Tijd om naar huis te gaan weer, groetjes allemaal!
Er zijn vandaag weer twee nieuwe blaasjes op de twee blaren gekomen, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt al wel wat minder te worden. Pijn doet het alleen nog maar als ik er zelf aan zitquote:
Heb je dan wel lang genoeg om er genoeg van te kunnen genieten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn vandaag weer twee nieuwe blaasjes op de twee blaren gekomen, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt al wel wat minder te worden. Pijn doet het alleen nog maar als ik er zelf aan zitHet lijken oppervlakkige tweedegraads brandwonden, als het goed is herstelt dat binnen twee weken weer
Nou ik kan ze missen als kiespijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dan wel lang genoeg om er genoeg van te kunnen genieten?
Niet aanzitten dusquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn vandaag weer twee nieuwe blaasjes op de twee blaren gekomen, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt al wel wat minder te worden. Pijn doet het alleen nog maar als ik er zelf aan zitHet lijken oppervlakkige tweedegraads brandwonden, als het goed is herstelt dat binnen twee weken weer
Als je nu heel erge kiespijn krijgt voel je die brandwonden niet meerquote:
Dankjequote:Op donderdag 31 juli 2025 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet aanzitten dusEn geduld hebben, wel heel vervelend.
Hopelijk wordt de pijn snel minder
Ja ik las over dat ongeluk , maar had niet verwacht dat dat verdere gevolgen zou hebben... triest iddquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef pullup het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)oor-elkaar~bfc007dd/
RIP Derk![]()
Bijzondere man
Ik las dat ze was gevallen en dat er hulp was ingeroepen, maar verwachte eigenlijk wel dat ze al overleden zopu zijn ..quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
De nuance bij Dahlmeier, ze was waarschijnlijk op slag dood. En niet zoals eerder gezegd werd dat ze nog 1 of 2 dagen geleefd heeft
https://www.hln.be/buiten(...)31-getuigt~aad5e2c1/
Wat een verhaalquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
De nuance bij Dahlmeier, ze was waarschijnlijk op slag dood. En niet zoals eerder gezegd werd dat ze nog 1 of 2 dagen geleefd heeft
https://www.hln.be/buiten(...)31-getuigt~aad5e2c1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |