Gaza en aso Palastijnen word al eeuwen lang gefinancieerd om tereur uit te oefenen ,middels financiele giften van klote miljonairs uit omringende Arab landen?quote:Op zondag 27 juli 2025 02:17 schreef tong80 het volgende:
Dat Israël het verhongeren van kinderen stimuleert.
Hier zit toch een TV-concept in ? Vier op een rij.
De wereld kijkt liever wegquote:Op zondag 27 juli 2025 02:17 schreef tong80 het volgende:
Dat Israël het verhongeren van kinderen stimuleert.
Hier zit toch een TV-concept in ? Vier op een rij.
Vietnamezen zagen ook geen enkele andere mogelijkheid dan guerrilla oorlogsvoering.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Gaza en aso Palastijnen word al eeuwen lang gefinancieerd om tereur uit te oefenen , financiele giften van klote miljonairs uit omringende Arab landen?
Zeg ik terwijl ik nog geeneens zo extreem pro Joods ben?
In die tijd had je echt twee kampen ey? Communisme en kapitalisme?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vietnamezen zagen ook geen enkele andere mogelijkheid dan guerrilla oorlogsvoering.
Okey ey. En nu? Is het een tienkamp?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:28 schreef marretak het volgende:
[..]
In die tijd had je echt twee kampen ey? Communisme en kapitalisme?
Bedoel je of het nu vandaag daar fijn is om te wonen na al die oorlogen?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Okey ey. En nu? Is het een tienkamp?
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Wel een goed gesprek verder, dus hierbij mijn dank.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:32 schreef marretak het volgende:
[..]
Bedoel je of het nu vandaag daar fijn is om te wonen na al die oorlogen?
Geen idee
ze hebben daar nog wel souvenirs van de witte man in huisadio en Tv en platenspelers enz enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |