Zoals jullie inmiddels weten wordt AI steeds belangrijker in ons leven. We kunnen het steeds gemakkelijker toepassen.
Hoofdvraag: wat gebruiken jullie om AI afbeeldingen mee te maken?
Wat gebruikt TS:Ik gebruik Comfyui in combinatie met een Pony model van civitai.
Een Flux model is ook populair en feitelijk beter, maar daarvoor heb je feitelijk een high end computer voor nodig als je afbeeldingen snel wilt genereren.
Waarom deze keuze:Het is gratis (ik heb een uitkering dus wel zo makkelijk) en snel en je hebt grote invloed op de uitkomst van je afbeeldingen. Als je een klein deel wilt veranderen aanpassen in een afbeelding, dan kan dit vrij gemakkelijk. Je kan positieve en negatieve prompts gebruiken (en bepaalde onderdelen in je prompt belangrijker maken) en workflows van andere gebruikers toepassen. Je kan text to image gebruiken, maar ook een image-to-image of beide. De mogelijkheden zijn eindeloos. Als ik een nieuwe high end pc heb, ga ik aan de slag met AI filmpjes maken. Dit ga ik dan in een nieuw topic aan jullie laten zien. Ik heb al leuke ideeën in gedachten.
Ter inspiratie:Hier wat voorbeelden wat je ermee kunt doen, zoals je ziet zijn de veranderingen iedere keer heel subtiel, laat maar eens zien wat jij allemaal kunt met jouw favoriete AI tool. Denk je dat je het beter kan dan ik? Ik heb weinig hoop, maar ik laat me graag verrassen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een waardeloze agent.