quote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
GC / Oude plaatjes mogen wel geupdate worden
Foqueville is geen geheim dorp meer.
Ik denk dat we de waarde van een Foqueville paspoort maar eens moeten herwaarderen, dat is een stukje goud, je behoort bij de allerbesten ter wereld, de wereld ligt aan je voeten met zo'n gewichtig document, rijkdom en succes, aantrekkelijke leuke mensen en immer het beste op culinair gebied, mensen onderschatten dit en we geven het te makkelijk weg aan Jan en alleman.quote:
We zijn te week om trots te zijn op onze eigen cultuur.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We geven helemaal niks weg, jan en alleman eigent zich maar van alles toe
Maar de plattegrond in de OP is de enige echte, andere huisjes worden direct geslooptquote:Op zondag 27 juli 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We geven helemaal niks weg, jan en alleman eigent zich maar van alles toe
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verschillende cocktails, de non-alcoholische wild berry met verse bessen erin viel erg in de smaak. Had ook ijsblokjes met ingevroren bessen voor erin.
Daarna zalm van de grill en verschillende salades. Griekse, pastasalade met tomaten, mozarella en avocado-pesto creme, kartoffelsalade, komkommersalade. En als toetje apple crumble met vanilleijs en zelfgemaakte vanillesaus. Had een halve liter gemaakt en is helemaal opgegaan
Wat nou als iemand de OP stiekem aanpast? :|quote:Op zondag 27 juli 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar de plattegrond in de OP is de enige echte, andere huisjes worden direct gesloopt
Die moeten we zwart maken of een streep door de naam...quote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als iemand de OP stiekem aanpast? :|
quote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Dan pas ik 'm bij een lapo terug aan met de plattegrond die op m'n computer staatquote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan passen we die iemand eventjes aanquote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vierendelen op het dorpsplein.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moeten we zwart maken of een streep door de naam...
Ach, Masberumquote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Omdat @Monitor @bondagequote:Op zondag 27 juli 2025 00:23 schreef mschol het volgende:
waarom heeft @:essnhills bij @:monitor in de dagstatistieken 2x een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Misschien moeten we een burgerwacht instellen, die regelmatig checkt of de plattegrond nog wel de juiste isquote:Op zondag 27 juli 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan pas ik 'm bij een lapo terug aan met de plattegrond die op m'n computer staat
Hebben jullie daar geen patent op?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we een burgerwacht instellen, die regelmatig checkt of de plattegrond nog wel de juiste is
Iedereen hier weet dat @kwiwi het origineel bezit en kan aanpassen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen patent op?
Of een ban voor degene die het plaatje durft aan te passen?
Een ban niet, wel een vlammenwerper en hakselaarquote:Op zondag 27 juli 2025 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen patent op?
Of een ban voor degene die het plaatje durft aan te passen?
waar is onze enkelbijtster als je haar nodig hebt @4EverBlackEyedquote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ban niet, wel een vlammenwerper en hakselaar
en bij hit and run zetten we een boom op de routequote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ban niet, wel een vlammenwerper en hakselaar
Die is al een paar maanden een pak melk aan het halen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is onze enkelbijtster als je haar nodig hebt @:4EverBlackEyed
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden een pak melk aan het halen.
gewoon alleen maar aan het lurken hierquote:Laatste bezoek10 uur, 36 minuten geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |