wat kan ik zeggen. Je moet nu beslissen. Of de een Of de ander maar er niet tussen in blijven hangen. En geen spijt gaan krijgen van je beslissing. Ik had een vriendin in Amerika waar ik dol verliefd op was maar het liep heel erg stroef... Was eigenlijk al zo goed als uit maar we hielden het vol (tegen beter weten in). Toen ontmoette ik mijn huidige verloofd en toen was het voor mij simpel. Met mijn ex was een toekomst toch vrij onmogelijk en ik heb het gewoon uitgemaakt (we zijn als vrienden ui elkaar gegaan).
Dus als ik jouw was zou ik snel beslissen.
quote:Simpel, uitmaken en nieuwe prooi bestormen
Op zondag 23 februari 2003 09:40 schreef Sneakie het volgende:
Het zit zo, ...bla bla bla...met mijn vriendin omdat ze zichzelf misschien wat wilt gaan doen
Omdat ze zichzelf wat aan zal doen?! Hahahahahah! Don?t flatter yourself!
(Dat doet ze namelijk niet ECHT, naïveling)
quote:jij zegt het gelukkig... ik zou dat niet durven zeggen maar geef je wel gelijk.. de reden dat ik het niet durf te zeggen... dalijk gebeurd er wel degelijk iets met dat meisje... en dan?!?!?
Op woensdag 26 februari 2003 16:40 schreef Bibro het volgende:[..]
(Dat doet ze namelijk niet ECHT, naïveling)
9 van de 10 x is het grote lulkoek! en dan laat je het dus echt alleen maar daarom aan, en niet om de liefde waar het (in mijn ogen dan) allemaal om gaat!
quote:Helemaal mee eens. Je moet een keuze maken... En het lijkt me duidelijk dat je voor dat meisje kiest die je net kent, aangezien je zegt dat je verder met haar wil.
Je moet nu beslissen. Of de een Of de ander maar er niet tussen in blijven hangen.
quote:Mee eens! Ik ken ook meisjes die dat gezegd hebben tegen hun vriend... Ze zeggen dit soort dingen alleen maar om aandacht te krijgen en hun vriend idd niet kwijt te raken
je moet het niet aanlaten alleen omdat je bang bent dat ze zichzelf iets aan gaat doen!
9 van de 10 x is het grote lulkoek! en dan laat je het dus echt alleen maar daarom aan, en niet om de liefde waar het (in mijn ogen dan) allemaal om gaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |