abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2003 @ 09:40:29 #1
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_8661909
Het zit zo, ik heb nu bijna een jaar met mijn huidige vriendin maar de laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons, we hebben bijna elke dag ruzie over de kleinste dingetjes, en haar ouders moeten mij ook niet omdat ik een punker ben. ik heb mijn vriendin al vaker duidelijk gemaakt dat het misschien beter voor ons alle 2 is om uit elkaar te gaan, maar eerlijk gezegd durf ik het nooit, want zodra ik het uit wil maken of ze laat me nooit gaan of ze doet alsof ze zichzelf wat wil doen.dit is al een paar maanden zo aan de gang , het is nu zo dat ik 2 weken geleden een hele lieve meid tegen ben gekomen die wel goed bij me past en waar ik heel goed mee kan praten in vergelijking met mijn vriendin, en het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht, ik weet gewoon dat ik met haar verder wil maar ik durf het niet uit te maken met mijn vriendin omdat ze zichzelf misschien wat wilt gaan doen
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
pi_8661944
Tsja das een kut situatie...

wat kan ik zeggen. Je moet nu beslissen. Of de een Of de ander maar er niet tussen in blijven hangen. En geen spijt gaan krijgen van je beslissing. Ik had een vriendin in Amerika waar ik dol verliefd op was maar het liep heel erg stroef... Was eigenlijk al zo goed als uit maar we hielden het vol (tegen beter weten in). Toen ontmoette ik mijn huidige verloofd en toen was het voor mij simpel. Met mijn ex was een toekomst toch vrij onmogelijk en ik heb het gewoon uitgemaakt (we zijn als vrienden ui elkaar gegaan).

Dus als ik jouw was zou ik snel beslissen.

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_8732674
quote:
Op zondag 23 februari 2003 09:40 schreef Sneakie het volgende:
Het zit zo, ...bla bla bla...met mijn vriendin omdat ze zichzelf misschien wat wilt gaan doen
Simpel, uitmaken en nieuwe prooi bestormen

Omdat ze zichzelf wat aan zal doen?! Hahahahahah! Don?t flatter yourself!
(Dat doet ze namelijk niet ECHT, naïveling)

pi_8732727
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:40 schreef Bibro het volgende:

[..]

(Dat doet ze namelijk niet ECHT, naïveling)

jij zegt het gelukkig... ik zou dat niet durven zeggen maar geef je wel gelijk.. de reden dat ik het niet durf te zeggen... dalijk gebeurd er wel degelijk iets met dat meisje... en dan?!?!?
" Werkend brein! "
  woensdag 26 februari 2003 @ 16:51:16 #5
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8732914
je moet het niet aanlaten alleen omdat je bang bent dat ze zichzelf iets aan gaat doen!

9 van de 10 x is het grote lulkoek! en dan laat je het dus echt alleen maar daarom aan, en niet om de liefde waar het (in mijn ogen dan) allemaal om gaat!

pi_8733003
Jaja, 't is altijd makkelijk lullen met iemand waar je niks mee hebt
Jusqu'ici tout va bien...
pi_8733288
quote:
Je moet nu beslissen. Of de een Of de ander maar er niet tussen in blijven hangen.
Helemaal mee eens. Je moet een keuze maken... En het lijkt me duidelijk dat je voor dat meisje kiest die je net kent, aangezien je zegt dat je verder met haar wil.
quote:
je moet het niet aanlaten alleen omdat je bang bent dat ze zichzelf iets aan gaat doen!
9 van de 10 x is het grote lulkoek! en dan laat je het dus echt alleen maar daarom aan, en niet om de liefde waar het (in mijn ogen dan) allemaal om gaat!

Mee eens! Ik ken ook meisjes die dat gezegd hebben tegen hun vriend... Ze zeggen dit soort dingen alleen maar om aandacht te krijgen en hun vriend idd niet kwijt te raken
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')